Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor de Satelliet kenners

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Voor de Satelliet kenners

Hallo, ik heb een vraagje over schotel ontvangst.

Ik zou het volgende willen kunnen, met 1 ontvanger die aangesloten is op een duo lnb voor astra 1 en 3 kunnen opnemen en kijken uiteraard.
    Dit d.m.v. 2 kabels te leggen vanaf de lnb, ik weet dat dit geen probleem is.
    Maar ik zou ook 2 smartcards tegelijk willen gebruiken, die van TV-Vlaanderen (B) en die van Canaal Digitaal (NL).
    Ik weet dat je hier respectievelijk een nederlands en een belgisch adres voor nodig hebt, dat probleem is gecoverd.
    Welke ontvanger is in staat om die 2 smartcards tegelijk uit te lezen. Bv RTL4 (NL) opnemen en VT4 (B) kijken.

Ruud
    Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Re: Voor de Satelliet kenners

Ik zou denken dat de meeste met een dual slot dit aan kan. Zelf heb ik deze: https://www.cardwriter.be/be/pd-8233...?categoryId=27
    Prima ontvanger voor zoals Canaal Digitaal en TV-V. Mail gerust deze firma (of elke andere sat shop, altsat, harelsat, ...) en deze kunnen het bevestigen of deze het kan of niet.

Comment

Ok, dat zal ik eens doen.
      Thx.

Ruud
      Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Met een duo lnb moet het lukken.
        Het zit in de instellingen van je ontvanger.
        BV Astra 1 op lnb 1 en smartcard of CI-module op 1 (ook programma voorkeur kan je per kanaal kiezen op welke lnb en smartcard)
        Zelfde voor lnb 2
        Ikzelf heb een Technomate TM-7102 met externe HD met 4 lnb. (voor 2 tv's en recorden terwijl je naar een ander kanaal kijkt)
        Hier zijn 2 slots in voor je smardcard.

Groetjes,

Ronny

Comment

Working...
        X