Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar heen: Zoo antwerpen of Planckendael ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waar heen: Zoo antwerpen of Planckendael ?

Hallo,

Zou graag een dag uitstapje doen, echter weet niet welke keuze te maken, Antwerpen Zoo of Planckendael....

't is al veel te lang geleden dak nog es in de zoo was, dus zou niet weten wat er nog te zien is, iemand zei onlangs dat alle grote dieren, met name olifanten en giraffes er weg zijn, dus...

ik hoor het graag wat meest interessant is...

mvg,
    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

Re: Waar heen: Zoo antwerpen of Planckendael ?

je vindt zowel in de Zoo Als in Planckendael momenteel olifanten en giraffes als het je daar om te doen is. Planckendael is ingedeeld in continenten en dat is wel leuk. In de zoo zitten de chimps en in planckendael dan weer de bonobo's en zo kan je weer wat zien. In Planckendael is alles bijna buiten, in de zoo heb je dan weer meer mogelijkheden met minder weer. Ik zou zeggen, neem een abbonement, ga een keer meer al is het voor een uurke en geniet. Wij zijn zelden langer dan twee drie uur in de zoo of palnckendael maar komen er wel een tiental keer per jaar.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Definitely Planckendael, tenzij je in A'pen ook naast de Zoo nog bepaalde zaken wil gaan bekijken.

Planckendael is een veel mooier park geworden dan Zoo van Antwerpen ondertussen. Als je met kinderen gaat, in Plankendael ook veel meer speelmogelijkheden. De Zoo doen wij elk jaar wel eens gewoon omdat het in ons abonnement zit, maar verder zou ik er niet naartoe gaan. De dieren zitten er heel krap en weinig ruimte algemeen.
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk_01 Bekijk bericht
        Zou graag een dag uitstapje doen, echter weet niet welke keuze te maken, Antwerpen Zoo of Planckendael....
        Doe eens gek en maak eens twee uitstapjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
          Doe eens gek en maak eens twee uitstapjes.
          Alles op 1 dagje lijkt me beetje veel, maar 't is Antwerpen Zoo geworden, Planckendael doe ik dan wel in mijn volgend verlof in augustus...Nu alleen hopen dat de weergoden me gunstig gezind zijn....want 't is voor morgen gepland...

Bedankt.

mvg,
          2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

Comment

't is Antwerpen Zoo geworden, Planckendael doe ik dan wel in mijn volgend verlof in augustus...
            That's the spirit!

Comment

Vergeet ook de Olmense Zoo niet eens te bezoeken ....:-)
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Hallo,

't is al veel te lang geleden dak nog es in de zoo was, dus zou niet weten wat er nog te zien is, iemand zei onlangs dat alle grote dieren, met name olifanten en giraffes er weg zijn, dus...

ik hoor het graag wat meest interessant is...

mvg,
                Met een abonnement heb je het voordeel dat je één uur vroeger binnenmag , is veel rustiger.Planckendael daar gaan we bijna wekelijks naar toe.Er is wel altijs iets te beleven.

Comment

Working...
                X