Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brussels Airport: budget parking op Brucargo: iemand ervaringen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Brussels Airport: budget parking op Brucargo: iemand ervaringen ?

Wij vertrekken binnenkort -zoals zovelen- met het vliegtuig richting zuiderse zon.
    Tot nu toe heb ik steeds de verplaatsing naar de luchthaven gemaakt met de NMBS maar de maat is vol, het is altijd wat: vertragingen, afgeschafte verbindingen, lompe medewerkers, slechte voorzieningen etc...

Dit jaar rijd ik dus lekker met de wagen naar de luchthaven.
    Ik denk eraan om de budget parking te gebruiken, die op Brucargo ligt.
    51 euro voor 14 dagen, niet slecht.

Heeft hier iemand ervaringen met die parking ?
    Was er voldoende plaats ?
    Hoe was verbinding met de luchthaven ?
    Lang moeten wachten ?

Bedankt,
    Tom

Re: Brussels Airport: budget parking op Brucargo: iemand ervaringen ?

Als gebruikt ja.
    In deze periode best reserveren!
    Je komt aan, je auto wordt weggezet, en je stapt in het busje dat je direct aan de bushaltes afzet.

Als je terugkomt, dan vertrekt het busje om het kwartier naar de parking.
    Als je dat wil wordt je auto gewassen, en je kan zelfs bloemen bestellen die dat in je auto zullen liggen.

Comment

Je auto wordt weggezet ? Dat zal de budget parking wel niet zijn vrees ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
        Je auto wordt weggezet ? Dat zal de budget parking wel niet zijn vrees ik.
        Nee, die zal het niet zijn. Ik denk eerder deze, maar die zal wat duurder uitvallen:http://www.carhotel.be/
        Carhotel komt overeen met de prijs die wij heen en terug betalen voor een taxi tot Zaventem.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Wij hebben vroeger ook steeds de trein genomen maar dat was niet echt praktisch. Geen plek om je koffers te zetten. De laatste maal dat we de trein namen naar zaventem moesten we 2 euro per persoon enkele rit bij betalen , de "diabolotax" om de nieuwe tunnel onde de luchthaven mee te helpen betalen. Sinds dan nemen we gewoon de wagen parkeren hem op een van de parkings en hebben geen zorgen meer. Na de reis verlies je geen tijd meer direct de wagen in en naar huis. Met die parking op brucargo hebben we nog geen ervaring. We namen steeds de interparking die dichter bij de luchthaven is. Maar deze is iets duurder . Waar vind je die info over de brucargoparking want 54 euro voor 14 dagen is echt spotgoedkoop.

mir
          Last edited by mir; 15 juli 2012, 10:19.
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Als je al eens een wagen gestolen bent in Brussel of omgeving denk je daar uiteraard wel anders over. Een taxi is voor ons de beste oplossing.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
              Waar vind je die info over de brucargoparking want 54 euro voor 14 dagen is echt spotgoedkoop.

mir
              Ik begrijp dat er soms promotie is: je krijgt 1 (one only) week voor 36 euro. De promoties op de discountparking (op Brucargo, naast het bewaakte car hotel) zijn niet cumuleerbaar. De andere ook niet.
              Ik veronderstel dat je de rest aan het normale tarief betaalt: 9 euro/dag voor de volgende 7, en dan weer 5 euro/ dag- of 35 voor die week

Maar dan staat er ook iets van 78 eur voor 28 dagen . Dat is nog geen 3 per dag. In November, of zo?
              --> http://www.interparking.com/brusselsairport/Compare.aspx

Bij de online-reservatie zullen ze je wel inlichten zeker.
              Anders moet ge me volgende week eens bellen. 's Nachts heb ik soms tijd om het op te zoeken.
              Ik vraag daar maar 50 euro voor.
              Op P3, aan de terminal zelf, betaal je 10/dag -10% Pcard. Dat is ook 9. Ik daar ooit gestaan, en er is niks gestolen of vernield,... afgeschaft, of vertraagd.
              Last edited by Poza; 15 juli 2012, 19:26.

Comment

Working...
              X