Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet zelf installeren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Telenet zelf installeren

Ik ga in mijn nieuw appartement telenet nemen. Iemand ervaring met de self starter box? Is dit goed zelf te doen of toch maar €75 voor de installatie betalen?
    http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
    http://foto-actiecode.be

Re: Telenet zelf installeren

Dit kan je perfect zelf installeren! Paar kabeltjes aanslutien en de stap-voor-stap gids volgen.

Comment

Tenzij de aansluiting naar het appartement zelf nog niet gedaan werd ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
        Tenzij de aansluiting naar het appartement zelf nog niet gedaan werd ...
        Die aansluiting komen ze ook doen als ge voor self starter kiest dacht ik. Alleen de modem/router, de digibox enzo die moet ge zelf installeren. Alles wat buiten moet gebeuren en zo die verdeler waar uw kabel binnen komt doet telenet altijd zelf. Maar ik moet inderdaad eens horen of de vorige huurder telenet of belgacom heeft...
        http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!

Comment

Om hier zelf nog even verder op in te gaan.
          Ik ga binnenkort ook verhuizen naar een appartement.
          De vorige huurders hadden ook telenet (3 jaar) waardoor er dus reeds een modem hangt (het beroemde zwarte bakje)
          Als ik de zelf starter kies krijg ik wellicht nogmaals een modem met de digicorder etc. Ik veronderstel dat ik dus absoluut niet hoef te opteren voor een installateur? (ik wens geen maand te wachten op een installateur )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom Beuckelaere Bekijk bericht
            De vorige huurders hadden ook telenet (3 jaar) waardoor er dus reeds een modem hangt (het beroemde zwarte bakje)
            Als ik de zelf starter kies krijg ik wellicht nogmaals een modem met de digicorder etc. Ik veronderstel dat ik dus absoluut niet hoef te opteren voor een installateur? (ik wens geen maand te wachten op een installateur )
            Als je een aansluiting vraagt op een plaats waar al een modem hangt, dan krijg je geen nieuwe modem mee ... behalve als het een verouderde is die noodzakelijk vervangen moet worden.
            Maar ook het vervangen van een modem kan je in principe zelf.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Als je een aansluiting vraagt op een plaats waar al een modem hangt, dan krijg je geen nieuwe modem mee ... behalve als het een verouderde is die noodzakelijk vervangen moet worden.
              Maar ook het vervangen van een modem kan je in principe zelf.
              De vraag is natuurlijk "wat is een verouderde modem". ik weet dat hij er drie jaar hangt.

Comment

De vraag is natuurlijk "wat is een verouderde modem". ik weet dat hij er drie jaar hangt.
                Hangt van het abo af dat je vraagt.
                Als je een basic shake neemt zal die zeker blijven hangen, neem je een van de hogere accounts dan zal hij al sneller vervangen worden.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Hangt van het abo af dat je vraagt.
                  Als je een basic shake neemt zal die zeker blijven hangen, neem je een van de hogere accounts dan zal hij al sneller vervangen worden.
                  Wel normaliter neem ik de basis shake, is al meer dan genoeg
                  Als ik de self starter vraag veronderstel ik dan dat telenet zelf weet dat er al een modem hangt?

Comment

Wel normaliter neem ik de basis shake, is al meer dan genoeg
                    Als ik de self starter vraag veronderstel ik dan dat telenet zelf weet dat er al een modem hangt?
                    Telenet weet dat zeker en vast als ze de adresgegevens bekijken.
                    Mijn moeder is twee weken geleden nog overgestapt op een basic shake ... kreeg geen nieuwe modem en die hangt er al langer dan drie jaar.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Ok super, thx
                      Btw. Als ik de shake bestel, hoe lang duurt het voor je:
                      1. de self starter mag afhalen
                      2. alles geactiveerd is en werkt?

Comment

Als ik de shake bestel, hoe lang duurt het voor je:
                        Ik zal eens in mijn glazen bol kijken
                        Zelf starter kan je zelf afhalen in een Telenet center.
                        Alles wordt dezelfde dag geactiveerd denk ik.
                        Misschien eens bellen naar 0800/66666 die zullen je zeker kunnen antwoorden

mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Ok super, thx
                          Btw. Als ik de shake bestel, hoe lang duurt het voor je:
                          Mits er al fysiek een installatie aanwezig is en de modem er hangt.
                          1) Van zodra je daar geraakt en ze zijn open.
                          2) Als ze geen fouten gemaakt hebben en alle diensten werken correct bij de ingave van de gegevens kom je thuis, sluit alles aan en binnen het uur werkt alles.
                          Maar op al die vragen kunnen ze beter bij Telenet zelf antwoorden want veel hangt ook af van de drukte.

Je kan ook zonder iets te doen naar een Telenet center gaan, alles daar regelen en naar huis komen met alles in één keer.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Ik heb voor een self starter gekozen maar toch komt er nog een telenet kerel langs hoor, ook al hadden de vorige huurders al telenet. Dus ik moet inderdaad zelfs bij self starter een maand wachten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door breggie Bekijk bericht
                              Ik heb voor een self starter gekozen maar toch komt er nog een telenet kerel langs hoor, ook al hadden de vorige huurders al telenet. Dus ik moet inderdaad zelfs bij self starter een maand wachten...
                              En welke reden geven ze dan op?
                              Moeten ze de modem dan toch veranderen of zo?
                              En heb je dan een hele maand niets of gewoon bepaalde (interactieve) functies niet?
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Working...
                              X