Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Politievirus

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Politievirus

Klopt inderdaad dat die Defender niet alle varianten aankan, spijtig voor u maar ik ben blij dat ook iemand anders eens tot die vaststelling komt want sommigen geloven blijkbaar niet snel iets.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Ach, het was het proberen waard.
      Hoewel, ocharme de grijze haren van Red Falcon, ondanks Nero.
      Ik zou al blij zijn moest ik die er ook kunnen opzetten.

Hoewel de vermelde methodes door de politie werden uitgetest en geschikt werden gevonden in een beperkt aantal testopstellingen, kan de politie op geen enkele wijze de effectieve oplossing garanderen voor alle mogelijke situaties.
      Tja.
      Last edited by Poza; 11 juli 2012, 21:56.

Comment

****, nu zijn in die teruggezette backup alle cr2-bestanden vanaf 30 mei niet meer te openen met DPP of de browser van Canon. Dat zijn meer dan 3000 foto's waarvan ik alleen die backup heb.
        Ik heb uit die periode enkel nog twee dagen Donaudelta die ik wel al elders had gezet.
        Ben er ff niet goed van.
        Bloemen noch kransen, aub.
        Of weet iemand hoe ik daar toch nog foto's uit kan halen, want aan de grootte van die cr2-files te zien zit daar alles nog in.
        Last edited by Poza; 11 juli 2012, 21:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
          Bij redelijk recente moederborden is dat zelfs geen "must", die hebben een ingebouwde "boot manager" die je via F10? F11? F12? (handleiding raadplegen!), kunt oproepen en daar kan je kiezen vanaf waar je wil booten. Ik gebruik die regelmatig als ik voor "test" doeleinden" van usb stick wil booten ... (zelfs mijn oude MSI G43-P25 bordje heeft die mogelijkheid ...)
          FWIW
          Die mogelijkheid zit ook op mijn moederbord maar als in in het BIOS de mogelijkheid tot opstarten van CD/DVD uit zet, dan kan ik ook helemaal niet meer booten van CD/DVD.
          Lijkt me ook logisch, is ook een manier om het booten vanad CD/DVD te beletten ... BIOS aanpassen en paswoord zetten.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Working...