Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iphone waterschade

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Iphone waterschade

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
    tjah, klik

je punt is?
    Vroeg ik mij ook af over je tamtam...

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
      't Kan aan mij liggen maar ik vond dat dat punt vrij duidelijk was. Laat maar weten als je nog met vragen zit.

Comment

Ik betrek de tamtam, omdat iemand anders totaal naast de kwestie over een simpele gsm begon. (wat toch niets met een iphone te maken heeft? )

Jij begint dan dat een simpele gsm de smartphone verdringt,
        ik zeg dan dat een tablet een notebook verdringt
        dan begin jij weer over mijn tamtam,
        en dan zeg ik weer: omdat anderen ook zo graag naast de kwestie gaan om toch de iphone weer te moeten afbreken

ziezo nu kunnen we weer verder
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
          't Kan aan mij liggen maar ik vond dat dat punt vrij duidelijk was. Laat maar weten als je nog met vragen zit.
          Blij dat mijn punt ergens nog gehoor kreeg (anders moest ik echt naar tamtam overschakelen )
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Blij dat mijn punt ergens nog gehoor kreeg
            Ik heb zo het idee dat ik niet de enige ben.

Comment

Ik betrek de tamtam, omdat iemand anders totaal naast de kwestie over een simpele gsm begon. (wat toch niets met een iphone te maken heeft? )

ziezo nu kunnen we weer verder
              Ik vond dat anders niet zo off topic want moest de batterij er wel (snel) uitgehaald kunnen worden zoals bij een simpele gsm, dan was de opgelopen schade wellicht kleiner (enfin, toegegeven, door de reactie van de TS waarschijnlijk ook weer niet, maar kom). Heeft toch niets met het afbreken van een toestel te maken, want als er iets niet optimaal aan is (en in dit geval in mijn ogen zelfs slecht), dan mag dat toch ook gezegd worden, niet? Voor mij was het batterijgegeven van die reactie belangrijk, over dat speledingetje heb ik los over gelezen wegens niet belangrijk.

En dan kunnen we nu idd weer verder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                Uitgeklaard, naast de kwestie dus.

Comment

Ik vond dat anders niet zo off topic want moest de batterij er wel (snel) uitgehaald kunnen worden zoals bij een simpele gsm, dan was de opgelopen schade wellicht kleiner (enfin, toegegeven, door de reactie van de TS waarschijnlijk ook weer niet, maar kom). Heeft toch niets met het afbreken van een toestel te maken, want als er iets niet optimaal aan is (en in dit geval in mijn ogen zelfs slecht), dan mag dat toch ook gezegd worden, niet? Voor mij was het batterijgegeven van die reactie belangrijk, over dat speledingetje heb ik los over gelezen wegens niet belangrijk.

En dan kunnen we nu idd weer verder
                  als ons kat een koe was, dan konden we ze melken voor de stoof.
                  Iphone is geen simpele gsm,
                  dus de commentaar is niet echt nuttig he?

De TS gaat volgens mij op zoek naar nuttige informatie...
                  Als ik bij mijn garagist ga met mijn Renault met problemen,
                  wil ik niet te horen krijgen dat Opel dat probleem niet heeft...

ik wil jou zeker niet aanvallen,
                  maar in vele gevallen op het forum hier, als mensen info over A vragen, komt er altijd wel iemand met info over B af...
                  en dan zeker als het over Apple gaat

Comment

Iphone is geen simpele gsm,
                    dus de commentaar is niet echt nuttig he?
                    Zoals ik al zei, het batterijgegeven en hoe die te verwijderen is was voor mij het onderwerp, niet waar die inzit, of dat nu een iphone is of een space shuttle . Het hielp de TS natuurlijk geen bal vooruit, maar legde wel een vinger op de wonde.

De TS gaat volgens mij op zoek naar nuttige informatie...
                    Als ik bij mijn garagist ga met mijn Renault met problemen,
                    wil ik niet te horen krijgen dat Opel dat probleem niet heeft...
                    In de Renaultgarage zal je dat net zo min overkomen als in een Applewinkel. Maar op het internet zal je de vraag dan op een puur Renaultforum moeten stellen vrees ik. Zit hem in de aard van de beestjes denk ik.

maar in vele gevallen op het forum hier, als mensen info over A vragen, komt er altijd wel iemand met info over B af...
                    en dan zeker als het over Apple gaat
                    Klopt, en omgekeerd ook. Lijkt me hier echter onvermijdelijk en dan kan je de trollstukken van een reactie soms beter negeren. Ik heb niets tegen Apple of welk ander merk dan ook (heb zelf een Ipad), maar als er iets niet goed aan is, dan mag dat gezegd worden (ook over mijne Ipad).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                      De batterij verwijderen blijkt bij die peperdure en veredelde speledingetjes als Iphone haast onmogelijk te zijn maar er zijn ook nog mensen als ik die het bij een eenvoudig mobieltje houden waar ik de batterij er binnen twee tellen er uit hebt.
                      De batterij uit een Iphone halen is zo geen probleem. Je moet hem wel eerst open krijgen, en daarvoor heb je een paperclips nodig.(om in het gaatje te prikken)

Comment

De mijne is vorig jaar ook eens doorweekt geweest (Pukkelpop storm), ik heb deze toen laten drogen en het is min of meer goed gekomen :-)
                        Eerste week deed m'n speaker het niet meer, en m'n homeknop haperde. De speaker is vanzelf terug goed gekomen maar de homeknop heb ik na veel irritatie zelf vervangen.
                        Er zijn heel veel tutorials te vinden over hoe je dit kan doen, stelt niet zo veel voor :-)
                        En de kost is het ook niet, 1 euro incl verzending uit Hongkong Ebay dus :-)
                        Het enige wat er nu nog mis mee is dat m'n lichtsensor het nu niet meer doet, maar dat neem ik er wel bij, heb er ondertussen toch weer een jaar verder mee gedaan

Comment

Ik haal regelmatig iPhone's uit elkaar (3Gs en 4(s) ) en af en toe een iPad. Dit is goed te doen, als je maar de goede instructies hebt

www.ifixit.com en onderdelen: www.brapa.nl
                          portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
                          Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

Comment

Working...
                          X