Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ipad wifi probleem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ipad wifi probleem

Ik had de volgende dag al een nieuw toestel, topservice Als het goed is mag het ook gezegd worden.

Het nieuwe toestel werkt perfect, verbind mooi opnieuw wanneer ik terug thuiskom of de ipad weer aanzet.
    Ik weet niet wat er scheelde met de vorige maar het probleem is nu dus opgelost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
      Nou de instellingen of een oude router die bijv. WPA2-AES niet ondersteund!
      Mijn iPad werkt ook prima met de WiFi, maar bij een vriend van mij met een Sitecom router werkt het ook niet, voor de rest doet hij het overal.
      Probleem was dat het wel werkte, het wifi-profiel werd blijkbaar niet bewaard op de iPad.
      Wat nu dus opgelost is.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
        Ik heb sinds twee weken een ipad.
        .../...
        Vandaag dan eindelijk de tijd gevonden om er langs te rijden
        Meestal is er geen probleem om iets direct geruild te krijgen als je dit de eerste dagen na aankoop doet.
        Vaak wordt aanzien dat de eerste 7 dagen onder DOA vallen maar soms is het ook wat minder.
        Wacht je langer, dan val je vaak onder de gewone herstelprocedure, ook al maak je dan nog kans op een (snelle) omruiling.

Vandaag terug langst de winkel geweest, ipad is opgestuurd en binnen 2 a 3 dagen heb ik een nieuw toestel, dit zonder apple care te hebben genomen
        Zou ook straf zijn dat je geen waarborg zou krijgen, is gewoon verplicht.

Die 79€ betalen om één jaar extra waarborg lijkt me wat duur (voor consumenten) want uiteindelijk krijg je maar één jaar extra.

Maar goed, je hebt toch je service gekregen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Working...
        X