Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

meerdere accounts op ipad?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• meerdere accounts op ipad?

Heeft er iemand ervaring met meerdere user accounts op een ipad (de nieuwste)?

Ik weet dat het standaard niet kan, maar dat er apps bestaan om met meerdere mensen te kunnen aanloggen op facebook, mail enzoverder. Heeft iemand hier daar ervaring mee?

Voor iemand een andere tablet of een laptop aanraadt: ik heb het enkel over apple ipad; andere tablets zijn geen optie in onze situatie, en een laptop ook niet.

Alvast bedankt!

Re: meerdere accounts op ipad?

ik denk niet dat dit mogelijk is,al kan ik verkeerd zijn.toen ik mijn i-pad aangeschaft hebt had ik per vergissing een account aangemaakt op de nederlandse itunes.heb contact gemaakt met apple America,en ze zeiden me dat dit niet mogelijk was.dan heb ik maar een nieuw account aangemaakt op een andere e-adres en de i-pad opnieuw geregistreerd.dan was het me gelukt om op de belgische itunes te geraken.
    __________________________________________________ _
    Sony A580 en wat glas.

Comment

je hebt je account bij de Apple store en die is gekoppeld met je Apple ID , dat is voor de verbinding met iTunes en upgrades en aankopen te kunnen doen. Er kan slechts één account verbonden zijn met je iPad, maar je kan wel meerdere accounts aangaan, en die één voor één gebruiken op je iPad. Het zou dan zo'n beetje zijn als je de iPad zou verkopen, de nieuwe eigenaar neemt die dan in gebruik met zijn ID en werkt dan op zijn account, dat wil dus zeggen dat er keer op keer een herstel gemaakt wordt, en een back-up van de iPad.

Maar dat heeft niks gemeen met meerdere E-mail accounts, je kan op je iPad E-mail accounts aanmaken zoveel je wenst, telkens met een ander E-mail adres, en dat is ook zo met facebook accounts verbonden met deze mail adressen, dan heb je wel meerdere gebruikers op je iPad, maar toch maar één Apple ID.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik wil zeggen, is niet makkelijk om het te verwoorden.

MVG, Jeff C.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Exact wat we zoeken, meerdere mail en/of facebook accounts. AppleID maakt niet uit, het is vooral voor de mail enzoverder.

Bedankt!

Comment

Meerdere mailaccount is geen probleem, ik heb 4 mailaccounts op zowel ipad als iphone.
          Instellingen=>email=>voeg account toe
          Facebook =>instellingen=>afmelden en dan met andere account aanmelden.
          Nikon D3100 .:. AF-S 18-105 VR .:. AF-S 35 f1.8 .:. SB-700

Comment

Our iPad : laat toe om met meerdere mensen 1 iPad te delen, zie de uitgebreide beschrijving en de user reviews.

Ik denk dat $2,99 geen hoge drempel is om het zelf even te testen.
            Mvg,
            Tom

Comment

Working...
            X