Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Even en bedenking bij de huidige aantrekkende concurrentie van de verschillende producenten.
De inhaalbeweging van de concurrentie mede met het feit dat je niet kan blijven toestellen verkopen en met nieuwtjes uitkomen heeft Apple de laatste tijd wel serieuze parten gespeeld. Het aandeel, barometer van een bedrijf, is in vrije val geweest van 750$ naar 450$. De aandeelhouders hebben blijkbaar wat het vertrouwen verloren sinds het heengaan van Steve Jobs alhoewel de cijfers binnen de verwachtingen zijn. Ofwel was hier ook een belangrijke portie lucht aanwezig. Maar het wordt misschien tijd dat Apple met iets nieuws (anders) op de proppen komt dat de anderen weer het nakijken geeft, om het vertrouwen wat te hestellen. De verwachtingen die men had van de iPhone5 zijn blijkbaar ook niet uitgekomen.
1. mijn post was een reply op iemand die de iphone 4 met de lumia 710 vergeleek (daar zit nog meer dan 2 jaar tussen)
Jup ikke, waarom zou ik dat niet mogen doen, heb ze beide en gebruik ze beide dagelijks. Ik klaag dan ook niet van de snelheid van de 710 he, want het is maar logisch dat een toestel van 'maar' 200€ iets trager zou mogen zijn dan een iPhone 4, dus die vergelijking doe'k niet. Alleen vind ik dat er veel meer potentieel zit in Windows Phone OS tegenover iOS en dat die laatste alsmaar trager wordt, zo erg dat ik me er begin aan te ergeren.
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Jup ikke, waarom zou ik dat niet mogen doen, heb ze beide en gebruik ze beide dagelijks. Ik klaag dan ook niet van de snelheid van de 710 he, want het is maar logisch dat een toestel van 'maar' 200€ iets trager zou mogen zijn dan een iPhone 4, dus die vergelijking doe'k niet. Alleen vind ik dat er veel meer potentieel zit in Windows Phone OS tegenover iOS en dat die laatste alsmaar trager wordt, zo erg dat ik me er begin aan te ergeren.
Waar heb ik geschreven (of beweerd) dat jij dat niet mag doen
De reply die jij aanhaalt is ook niet op jou gericht (sorry als jij je aangevallen voelt)
Sorry voor mijn mindere schrijvers capaciteiten en belabberde kennis van de nederlandse taal , want ik word hier blijkbaar constant verkeerd begrepen...
Maar een mens kan alleen maar leren uit zijn fouten... en ik heb geleerd dat ik hier op BD maar beter niet meer moet reageren...
Ik ben momenteel de Lumia 820 aan het testen voor hier op 't werk. Windows Phone 8 OS is een vooruitgang, maar ze zijn er niet, nu wacht ik met smart op de Apollo Plus update (VPN support).
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Heb nu toch een tijdje kunnen werken met de phone, en ik moet zeggen, ik ben reuze tevreden.
Enig min puntje, de batterij duur is kort als je je WiFi vergeet uit te zetten.
Ik heb ook enkele leuke apps gevonden.
- Media Center via het draadloos netwerk bedienen.
- Where is my Car? Ik ben zo iemand die zijn auto parkeert en dan enkele uren laten niet meer weet waar juist.
- Kan nu ook eindelijk snel mijn E-mail checken onderweg, zonder mijn laptop moeten uit te halen.
- Weerbericht checken. Altijd handig als ik ga wandelen.
- En nog wel enkele andere meer persoonlijke apps.
Nee, ik heb het lang tegengehouden, maar nu ik een smartphone heb, kan ik er niet meer zonder. Dju, ik ben toch snel verslaafd aan die technologische dingen.
Comment