Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaring Nokia Lumia 800

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ervaring Nokia Lumia 800

Oorspronkelijk geplaatst door _Dave_ Bekijk bericht
    Als je het enkel belangrijk vind dat hij gewoon belt en berichten verstuurd en de rest van de functionaliteiten niet gebruikt waarom dan een smartphone kopen, koop een simpel GSM model voor 1/10 van de prijs van een Lumia 800
    Je koopt toch ook geen vrachtwagen om enkel naar de bakker te rijden

if money is no object... gaan met die banaan het is een prachtig toestel
    Tjah maar ik wil ook wel m'n e-mails checken en af en toe eens op het net iets opzoeken.
    Trouwens geld is uiteraard altijd een issue

off topic ; ik heb ook al mensen gezien met een 1D of 5D reeks voor snapshots te maken

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

weet iemand of je andere geluiden of muziek kan gebruiken als berichten geluiden aub.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lucce Bekijk bericht
        weet iemand of je andere geluiden of muziek kan gebruiken als berichten geluiden aub.
        Met mijn windows 8 phone van HTC lukt dat....
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

heb zelf een 800 en vind dat toestel toch maar niks, valt soms uit, pivot van het scherm is oertraag.....heb ook nog een iphone 4 en daar kan die nokia niet aan rieken
          Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peke Bekijk bericht
            heb zelf een 800 en vind dat toestel toch maar niks, valt soms uit, pivot van het scherm is oertraag.....heb ook nog een iphone 4 en daar kan die nokia niet aan rieken
            Ik heb een iPhone 4 en een Lumia 710.
            De Lumia is een budgettoestel en dat merk je ook aan de snelheid, maar pivot werkt wel naar behoren. Mijn iPhone 4 daarentegen is ergerlijk traag aan het worden.
            Ik durf trouwens beweren dat ik mijn iPhone vaker moet herstarten dan mijn Windows Phone.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Verwijderd

(blijkbaar val ik hier mensen aan en dat is zeker niet mijn bedoeling)
              Last edited by _Dave_; 27 januari 2013, 11:31.

Comment

Ik heb net tegenovergestelde ervaring
                Iphone 5 is toch wel een stuk sneller dan Lumia 800
                Iphone nog nooit moeten herstarten bij de lumia toch wel af en toe...
                De Iphone 5 moet je dan ook vergelijken met een lumia 920 (zoek maar eens op youtube op, beste smartphone van het moment)... Een lumia van 150€ ( van bijna 2 jaar oud)kan je niet vergelijken met een iphone van 800€( of meer en net uit).

Comment

Uitvallen? En herstarten heb ik nog nooit moeten doen in meer dan een jaar (o, toch, na een OS-update wel), draait enorm snel (misschien een tikje trager dan mijn iphone, maar die draaide vanaf je hem wat te veel liet overtillen . En op mijn iphone had ik ook geen gratis gps, citylens, OV,..

Comment

Normaal ontvang ik de Nokia Lumia 920 op 11 feb, zal dan mijn bevindingen eens neer schrijven hier....
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                      Een lumia van 150€ ( van bijna 2 jaar oud)kan je niet vergelijken met een iphone van 800€( of meer en net uit).
                      Lumia 800 is in Belgie nog maar verkrijgbaar vanaf februari 2012 en koste voor het Aldi tijdperk 500€

Comment

heb mijn iphone ook nog nooit moeten herstarten uitgezonderd een os update, de nokia ook niet trouwens maar hij valt soms van zichzelf uit of herstart van zichzelf
                        Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

Comment

heb mijn iphone ook nog nooit moeten herstarten uitgezonderd een os update, de nokia ook niet trouwens maar hij valt soms van zichzelf uit of herstart van zichzelf
                          Dat noemt platte batterij , grapje hé...

Comment

Lumia 800 is in Belgie nog maar verkrijgbaar vanaf februari 2012 en koste voor het Aldi tijdperk 500€
                            Voor Aldi: 350 euro (bij announcement 450, maar dat zakte al na een maand of 2), 2 maanden ervoor 250-300 euro en 2 dagen ervoor overal 200 euro.
                            Lumia 800 komt van oktober 2011 dacht ik.
                            Ik denk dat jullie snappen wat ik bedoel hé, je kan technologie van 2 jaar terug moeilijker vergelijken met die van vandaag. Lumia 800 is volgens mij nog steeds zeer goed, maar de 920 doet daar nog een hoop scheppen bovenop. En deze doen tenminste wel mee aan de afspraken dat er gemaakt worden onder fabrikanten (allemaal micro-usb, maar apple maakt toch maar weer eens iets anders... ).

Comment

De Lumia 800 is zeker een goed toestel, en dat Nokia mee doet met de standaard zoals andere fabrikanten was wel nodig (Dat is bij Nokia ooit anders geweest, je mag mijn collectie laders en accessoires wel eens komen bewonderen na 16 jaar Nokia ) maar als het WP verhaal van Nokia zou floppen konden ze de boeken dicht doen, want met hun symbian waren ze al lang niet meer mee (en toen was Nokia weer eens iets anders dan de andere )
                              Last edited by _Dave_; 27 januari 2013, 11:32.

Comment

Gisteren gelezen dat ze al 4.4 miljoen lumia's verkocht hebben en ze hebben opnieuw winst (500 miljoen of zo dacht ik) ipv hun grote verliezen.

Comment

Working...
                                X