Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik gebruik de Lumia 800 nu 5 maanden, en ik ben er tevreden over.
In het begin wel problemen gehad met de prestaties van de batterij maar dat is nu al een tijdje opgelost met de laatste firmware update.
En windows phone je hebt voor en tegenstanders he... ik ben voor
Het rare is wel dat het updaten en synchroniseren van de Lumia (windows phone) beter werkt met mijn Imac dan op mijn windows laptop
Ik ben ook wel nieuwsgierig maar kan je dan al niet beter voor de 900 gaan?
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Ik ben ook wel nieuwsgierig maar kan je dan al niet beter voor de 900 gaan?
Het verschil tussen de Lumia 800 en 900 is echt minimaal, volgens mij is de grootte van het scherm het enigste deftige verschil.
Op het ogenblik krijg je 100 € cashback op de Lumia 800 en hij is al 100 € goedkoper dan de 900 dus is er een totaal verschil van 200 € voor enkel een groter scherm.
Bedankt Dave voor je antwoord !
Ik twijfel nog wat tussen deze Lumia 800 en de Samsung Galaxi SII.
grts
Sieg
Ik heb net de Galaxy SIII gekocht, dus mijn Galaxy SII komt te koop . . .
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Lumia 800 is echt een fantastisch toestel, zeer snel en zeer intuitief en gratis nokia drive! (beste gps systeem ter wereld)
Op android zou gps meer dan 50 euro meer kosten.
en je vindt ook alle restaurants in de buurt op (zit er standaard op) waarbij je gsm in richting houd dat je wil gaan en toont waar en hoe ver ze zijn. En zelfs alle belgische staan erop, hieruit kan je ze zelfs onmiddelijk bellen en reserveren.
Francis, die Galaxy SIII is een ongelofelijk ding geloof ik hé als ik de specs daarvan lees ?
grts
Sieg
Dat zal ik pas morgen ( maandag dus ) kunnen testen, dan heb ik hem . . .
Als je het enkel belangrijk vind dat hij gewoon belt en berichten verstuurd en de rest van de functionaliteiten niet gebruikt waarom dan een smartphone kopen, koop een simpel GSM model voor 1/10 van de prijs van een Lumia 800
Je koopt toch ook geen vrachtwagen om enkel naar de bakker te rijden
if money is no object... gaan met die banaan het is een prachtig toestel
Comment