Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trojan horse

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Trojan horse

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Avast blokkeerd gewoon de site, zo goed?
    Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
    Nee, niet goed: blokkeert.
    Roflmao man man man

Comment

Die site volg ik al jaren, maar ja ik heb een Mac en geen last van false positives.

Comment

Bij Kubuntu ook geen melding. Oh ja, geen antivirus betekent geen false positives. (net als bij apples )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
          Die site volg ik al jaren, maar ja ik heb een Mac en geen last van false positives.
          ojeee waren ze op dit forum ook al rond, die (s)appelaars met onweerstaanbare behoefte elk draadje te besmetten? Ze lijken zelf wel een onuitroeibaar virus. Helaas zijn er nog geen scanners voor maar ik heb hier weer even genoeggezien. Adieu.

Comment

Ach site openen is toch helemaal niet nodig...

Is lightroomkillertips.com safe and legit ? Check lightroomkillertips.com online reputation to find out if lightroomkillertips.com is a safe website or a potentially malicious and scam site.

Gewoon clean die site

Google blokkeert via chrome ook wel eens sites die malware verspreiden...dit wordt niet altijd even goed/snel bijgewerkt nadien...

Daarnaast wordt ik door verschillende software ook wel eens van "dreigingen" beschermd...waarvan ik zeker weet dat dat allemaal wel meevalt.
            Mijn objectieven zijn all round...

Comment

hoi,

Eigenlijk raar dat niet iedereen dit voor heeft. De melding die ik krijg is bij gebruik van internet explorer 9 is de blokering van 'trojan-downloader.js.iframe.cxk'. Nu merkte ik ook dat bij gebruik van de 'firefox' browser er geen enkele melding kwam en ik de site zonder meer kan lezen.

ps. Ook ik volg al jaren deze site, voor lightroom gebruikers een must denk ik.

Bedankt voor de racties,
              Rudy
              Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DesV Bekijk bericht
                ojeee waren ze op dit forum ook al rond, die (s)appelaars met onweerstaanbare behoefte elk draadje te besmetten? Ze lijken zelf wel een onuitroeibaar virus. Helaas zijn er nog geen scanners voor maar ik heb hier weer even genoeggezien. Adieu.
                En op de post van Kubuntu klaag je niet?

Ojeeee waren ze op dit forum ook al rond die appel-haters met onweerstaanbare behoefte elk apple-antwoord aan te vallen? Ze lijken zelf wel een onuitroeibaar virus; Helaas zijn er nog geen scanners voor maar ik heb hier weer even genoeg gezien. Alleh, saluukes he

en even ontopic:
                als enkel jij de melding krijgt, dan bestaat de kans dat je computer al geïnfecteerd is en dat deze website er niets mee te maken heeft.
                Maar aangezien ik hier ergens las dat bij iemand anders de site ook reeds geblokkeerd wordt?
                kan deze persoon misschien kijken om welke reden (wordt meestal weergegeven).

Zou alleszins op je eigen computer al even wat scannen voor virus-dingen, om zeker te zijn dat het lokaal niet miszit.

groeten.
                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

[QUOTE=Koeno;3566683]
                  Zou alleszins op je eigen computer al even wat scannen voor virus-dingen, om zeker te zijn dat het lokaal niet miszit.

QUOTE]

Ik doe ongeveer iedere week een volledige scan om te zien of alles nog ok is. Vermits de virusscanner de Trojan niet doorlaat ben ik min of meer wel gerust. Maar het blijft wel raar dat de ene het wel heeft en de andere niet, zelfs bij mij op dezelfde computer krijg ik de melding niet met 'Firefox'. Het blijft een raadsel.

groeten,
                  Rudy
                  Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

Comment

Hawel, niet met Firefox (mijn 3 testen overigens waren met FF, sorry niet eerder gezegd omdat ik het verband niet zag) maar wel met een andere browser? Dus .... zou het niet aan de browser liggen?

Onder XP met Mcafee en met gebruik van IE8 ook geen problemen.
                    Last edited by nabi; 8 juni 2012, 16:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rud Bekijk bericht
                      Ik doe ongeveer iedere week een volledige scan om te zien of alles nog ok is.
                      Ik 1 of 2 keer in een jaar.... Ik ken zelfs mensen die het dagelijks doen.
                      Tja, waarom dan nog een AV installeren die in de achtergrond meedraait ?
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
                      X