Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezien op telenet site

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gezien op telenet site

Was vandaag even aan het surfen op de Telenet site en zag het volgende staan ;

Promotie: Online voordeel: PRIME - 3 maanden aan € 10/maand

t.e.m. 30/06/2012
    bij een jaarovereenkomst op PRIME Film, PRIME Sport of PRIME Film & Sport
    voor nieuwe PRIME-klanten die de voorbije 12 maanden niet genoten hebben van een PRIME-promotie of Sporting Telenet-promotie
    er is geen installatie- of activeringskost voor PRIME
    bij een online bestelling

Voorwaarden

Voor PRIME heb je Digitale televisie en een Telenet-kabelabonnement nodig (niet inbegrepen)
    Kosteloos opzeggen kan t/m 3 maanden na de activering van PRIME Film

Heb even aangeduid in het blauw waar ik wat bedenkingen over heb.
    Ik snap niet goed wat ze hier bedoelen, volgens mij kan ik hieruit opmaken dat ik 3 maanden Prime kan gebruiken aan 10€/maand en dan kosteloos opzeggen.
    Hmmm ... een mens zou er een sport van kunnen maken toch ?

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Re: Gezien op telenet site

Niet slecht gevonden Sieg, het is echt warm en koud blazen.
    Toch vrees ik dat de kleine lettertjes bij het finale contract hier toch Telenet aan winst helpen ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Was vandaag even aan het surfen op de Telenet site en zag het volgende staan ;

Promotie: Online voordeel: PRIME - 3 maanden aan € 10/maand

t.e.m. 30/06/2012
      bij een jaarovereenkomst op PRIME Film, PRIME Sport of PRIME Film & Sport
      voor nieuwe PRIME-klanten die de voorbije 12 maanden niet genoten hebben van een PRIME-promotie of Sporting Telenet-promotie
      er is geen installatie- of activeringskost voor PRIME
      bij een online bestelling

Voorwaarden

Voor PRIME heb je Digitale televisie en een Telenet-kabelabonnement nodig (niet inbegrepen)
      Kosteloos opzeggen kan t/m 3 maanden na de activering van PRIME Film

Heb even aangeduid in het blauw waar ik wat bedenkingen over heb.
      Ik snap niet goed wat ze hier bedoelen, volgens mij kan ik hieruit opmaken dat ik 3 maanden Prime kan gebruiken aan 10€/maand en dan kosteloos opzeggen.
      Hmmm ... een mens zou er een sport van kunnen maken toch ?

grts
      Sieg
      Tja, de kleine lettertjes he. Los van het feit dat ze even groot zijn zijn ze verdomd o zo moeilijk te vinden
      Je kan dus "profiteren" van 3 maanden prime aan 10 euro/maand. Daarna betaal je gedurende minimum 9 maanden dat zelfde abonnement aan 29,12 euro/maand aangezien je je hebt ingeschreven voor een JAARovereenkomst. Je kan kosteloos dit opzeggen gedurende de eerste 3 maanden van het lopende jaar. Je moet minstens 30 dagen op voorhand het abonnement stopzetten. Telefonisch
      Maw, je doet ongeveer 15 % 'winst' het eerste jaar door in te tekenen. Tenzij je opzegt nadat de periode van 3 maanden is gepasseerd want dan dien je nog verbrekings- of opzegvergoeding te betalen. Bij ons zeggen ze : "ze hebben u dus bij uw pietje"

Slu !

Tjerri

Comment

Ze hebben nog zo van die akties gedaan vroeg aan 1 euro per maand of zelfs een maand gratis. Je moest dat dan aanvragen en kreeg effectief prime aan die voorwaarden. De truuk is dan wel om op te zeggen volgens de voorwaarden anders hang je eraan vast natuurlijk.

Comment

Working...
        X