Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarom Apple niet alles in verschillende iTunes Stores aanbiedt ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waarom Apple niet alles in verschillende iTunes Stores aanbiedt ?

Ik heb eerder deze avond via iTunes Crimson Tide gekocht (en nu net bekeken). Ik ben nogal een fan van goede soundtracks en die van Crimson Tide mag je wel in die categorie zetten, vind ik . Mooi werk van Hans Zimmer.

Aangezien ik 'm niet vond in de Belgische iTunes Store, heb ik maar even op Google gekeken en in de Amerikaanse vind je die wél. Net zoals tal van films die je in de onze niet vindt overigens. The Hunt for Red October, is er zo eentje dat me meteen te binnenschiet. Onlangs zocht ik een liedje van Prince dat ik er ook niet vond - alleen halfslappe covers .

Vandaar de vraag: waarom biedt Apple niet alles aan in één en dezelfde iTunes Store aan ?

Ik begrijp dat ze nu geen Bollywoodfilms aanbieden in de Westerse landen, maar toch...
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Re: Waarom Apple niet alles in verschillende iTunes Stores aanbiedt ?

Ik denk dat het véél te maken heeft met de rechten, en de releasedata per regio.

Ook kan je je afvragen of ze in de VS nummers van Eddy Wally moeten aanbieden...

Comment

Re: Waarom Apple niet alles in verschillende iTunes Stores aanbiedt ?

Ja, rechten...Releasedata kan voor sommige dingen een probleem vormen, maar er zijn ook dingen die al jaren op de markt zijn en die je er nog niet vindt ...
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Working...
      X