Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Re: Vervelende supermarkt achtergrondmuziek op Apple.
Wat bedoel je met "mijn Apple".
Dat zou kunnen:
- mijn Apple ipod
- mijn Apple iPhone
- mijn Apple ipad
- mijn Apple Macintosh (en dan beginnen we weer een serie).
Mocht het het laatste zijn, dan zou je onder het -menu de optie Forceer stop... moeten vinden en daarin vind je wat er momenteel openstaat. Bij mij is dat b.v. nu:
Sorry voor de verwarring.
Ik bedoel m'n Mac mini.
Door Safari in "forceer stop" te stoppen is het vervelende jazzmelodietje ook gestopt.
Is een prog. Dan niet volledig afgesloten met bv: "stop safari"?
Ja, in principe wel. Met Safari gewoon via File>Quit te stoppen had dit ook gedaan moeten zijn. Dit is alleszins een of andere website die zich achter een andere website op de voorgrond schuilhield.
Een betere verklaring heb ik helaas niet.
Comment