Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Er zitten hier nog ex-knapenkoorleden van Cantate Domino....(ikke dus ook). Van '63 tot '67.. Waar is den tijd van "de Ghijs" (koorleider en bezieler), "de Zwette madamme" (Bosteels of zo) en de orgelist van de grote kerk..(naam ben ik kwijt).
Veel mee op de baan geweest, maar wel nog niet de wereldreizen. Lourdes, Dusseldorf, Loreto....verschillende keer koninklijk paleis... Binnnenlandse optredens bij de vleet..
De ouden tijd....maar soms overdenk ik toch nog eens.
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Ah, ook in 't Klein College school gelopen ? Ik ben daar afgestudeerd in '79.
EH Michael Gijs heeft mij destijds ook nog 'getest', maar blijkbaar was ik toch niet zo toonvast (understatement).
Afgestudeerd in 2005. (iets later dus )
Ben getest geweest en goed bevonden,
maar na 2 jaar vond ik het ook wellekes geweest...
Heb nog in Zwitserland en Italië gezeten...
Hoeveel mensen er mij mee uitlachen, kan je niet tellen.
Maar 't is een ervaring die ik toch niet zou willen missen hebben.
Onder de middag was bij ons de repetitie met Ghijs en Meireson.
soms een beetje een komisch duo
Alhoewel, de koren die Meireson onder de vleugels nam zeker 'Ok' zijn om aan te horen
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment