hoe komt dat toch, vandaag al de 5de maal !!!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
firefox crashen
Collapse
X
-
-
Re: firefox crashen
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichthoe komt dat toch, vandaag al de 5de maal !!!
Laat Ccleaner eens bollen.
-
Hoeveel tabbladen/vensters heb je open staan?
Collega klaagt ook soms over zijn crashende firefox...
maar in taakbeheer zien we dan plots dat zijn firefox bijna 1 gigabyte aan geheugen vreet...It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Sinds de laatste update van Adobe's Flashplayer crasht mijn browser (Safari Windows 7) ook vaak.
Als ik die Flashplayer verwijder is het over.
Misschien eens kijken of ik de vorige versie (10) nog ergens kan vinden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtCC gebruik ik wekelijks en dit fenomeen heeft zich al meer voorgedaan.
Id oudere comp, weet niet zeker maar 'k denk op Facebook.Staan continue wel een 8 sites open.
Facebook heb ik ook open en een aantal sites.
De voorbije 2 maanden heb ik wel een paar auto-updates gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtProbeer eens Internet Explorer.
Ik kon het niet laten ... is ook altijd het standaardantwoord als iemand met IE eens sukkelt om wat anders te gebruiken.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtProbeer eens Internet Explorer.
Ik kon het niet laten ... is ook altijd het standaardantwoord als iemand met IE eens sukkelt om wat anders te gebruiken.
Heb wel IE op 64 bit.
** een geheugenlatje is gesneuveld: normaal heb ik 12 giga.Last edited by theokus; 1 juni 2012, 15:39.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk berichtIk heb nog een oude versie van Flash gevonden en ingesteld dat deze niet gaat updaten.
Hoogstwaarschijnlijk ben ik van het probleem af.
Mocht bij jou de nieuwe flashplayer de boosdoener zijn kun je hier een oude versie vinden.
en die flash player ?
(Ik zie bij mijn plug-ins Shockwave Flash staan.)Last edited by theokus; 1 juni 2012, 15:54.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtIs er dan een verband tussen een wat oudere computer zoals TS schrijft
en die flash player ?
(Ik zie bij mijn plug-ins Shockwave Flash staan.)
Misschien een verband met het crashen en de recente update/upgrade van Adobe's Flashplayer.
Comment
-
@ Macroshopper
Je kan ook eens denken aan de add-ons in Firefox.
Teveel add-ons of een foutieve add-on (of een foutieve setting) kan ook best de oorzaak zijn van een crash van Firefox. Schakel ze eens alle uit en één voor één terug in tot de boosdoener zich meldt.
Comment
Comment