Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groepsreizen, welke reisbureaus?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Groepsreizen, welke reisbureaus?

Ik kreeg vandaag het idee om een groepsreis te doen in juni. Mijn vriendin en vrienden werken dan, maar ik heb tijd om er even tussenuit te gaan. Een groepsreis lijkt me dan leuk, ook al omdat er misschien vriendschappen uit kunnen ontstaan die voortduren na de reis.
    Wie heeft er ervaringen met groepsreizen en vooral, wat zijn de VLAAMSE reisbureaus die groepsreizen organiseren, liefst binnen Europa? Joker ken ik al, maar hun aanbod in juni is eerder beperkt lijkt me.
    Ik zou liefst in een groep van 25-40 jarigen terecht komen voor de rest ben ik niet zo kieskeurig
    Last edited by kourni; 27 mei 2012, 00:49.

Re: Groepsreizen, welke reisbureaus?

Klein Walterke Capiau doet die dat niet ?
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Ik heb goede ervaringen met Tierra en 't Zuiderhuis, maar kan je niet garanderen dat je dan in de leeftijdscategorie terechtkomt die je wil.
      http://www.myricreaties.be

Comment

Indertijd groepsreis naar Israël gedaan, met Divantoura uit Gent.
        Divantoura is nu blijkbaar opgegaan in Djoser.
        Zeer tevreden van die reis.
        Ze was wel georganiseerd door een Nederlands reisbureau (weet niet meer hetwelk), en in België verkocht door Divantoura.
        Moesten dus wel eerst naar Schiphol rijden, om van daaruit te vertrekken.
        Dan vlucht via Parijs met Air France, dik in orde.
        Plaatselijke gids was een Nederlands sprekende Jood.
        Heeft ons alle minder toeristische plekjes van Israël laten zien, inclusief zwemmen in de Jordaan en wandelen en overnachten in de Negevwoestijn.
        Verzorgde en leerzame reis.

Comment

Koning Aap, heel tevreden van (groepsreis naar Vietnam en Cambodja mee gedaan)
          grt
          jan

Comment

De blauwe vogel, kunnen wij nie over klagen.
            Olympus OM-D EM-5 + wat glas

Comment

Als je veel wil wandelen kan je bij anders reizen terecht.

Comment

Ook tevreden over anders reizen (portugal, cappedocië - turkije en egypte -white dessert en nijlvallei), en meestal een groep (maximum 13 pers) getroffen die voldeed aan jouw leeftijdsvoorkeur.
                Ik ben iets minder enthousiast over koning aap (marokko - de keizersteden). Grotere groep, minder betrokken gids en mindere kwaliteit van minibus om de verplaatsingen te maken).
                Anders reizen is wel wat meer gericht op wandelen, maar bij de reis in Egypte waren de wandeltochten beperkt.
                Geniet van foto's maken

Comment

Working...
                X