Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

België - Montenegro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• België - Montenegro

Als we winnen ligt het aan die 90% .
    Verliezen we dan kwamen we 10% tekort
    Georges heeft altijd gelijk
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: België - Montenegro

Dat is een hele correcte uitleg !!!
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Hahahahahaha

Het gaat de goei richting uit!

Nog 9% te gaan.

't Is weer dat gebrek aan ervaring, talent is er genoeg
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        't Is weer dat gebrek aan ervaring, talent is er genoeg
        Vreemd dat hun ervaring plots oplost in de ijle lucht als ze voor de nationale ploeg moeten uitkomen ... .. en dat talent? ik zie vooral 11 pippos fantasietjes uithalen terwijl ze mekaar constant voor de voeten lopen .. een ploeg heb ik nog niet gezien .. als die "witte" met 3 man doorbreken (en dat doen ze met de regelmaat van de klok) dan hebben ze nog last om ze met 6 man af te stoppen ... en ze gaan tegen de Engelsen spelen? .. sja ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
          Vreemd dat hun ervaring plots oplost in de ijle lucht als ze voor de nationale ploeg moeten uitkomen ... .. en dat talent? ik zie vooral 11 pippos fantasietjes uithalen terwijl ze mekaar constant voor de voeten lopen .. een ploeg heb ik nog niet gezien .. als die "witte" met 3 man doorbreken (en dat doen ze met de regelmaat van de klok) dan hebben ze nog last om ze met 6 man af te stoppen ... en ze gaan tegen de Engelsen spelen? .. sja ...
          Gebrek aan ervaring is er wel hoor: die mannen spelen te weinig als nationale ploeg.

En Frank Raes heeft gelijk: ge moet die mannen meer liefde geven
          Ik ga dat dinsdag eens doen bij de mannen die aan de band staan op de Ford in Genk
          ================================================== ========================
          2 -2
          Haha, man man toch.
          Last edited by theokus; 25 mei 2012, 22:23.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Zite ge 't? door 3 man op een hoopje gespeeld en ze staan met 6 te kijken ... 2-2
            ze hebben de laatste 10 jaar totaal niets geleerd, moet aan de trainers liggen denk ik ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
              Zite ge 't? door 3 man op een hoopje gespeeld en ze staan met 6 te kijken ... 2-2
              ze hebben de laatste 10 jaar totaal niets geleerd, moet aan de trainers liggen denk ik ..
              Haha, ja jong.
              Slordig slordig, over de ganse lijn.

Zal ik je wat zeggen?
              Maar goed dat Van Buyten of Kompany niet achter in de verdediging staan of het zou nog erger
              geweest zijn.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

talent in overvloed ...erg,héééééééééééél erg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                  talent in overvloed ...erg,héééééééééééél erg.
                  We hebben méér talent dan de Duitsers.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    We hebben méér talent dan de Duitsers.
                    In de ministeries zeker !

Comment

België tegen superdwergen Luxemburg, of Malta, of San marino: tussen de 6-0 en de 11-0

België tegen dwergen als Montenegro: tussen 3-0 en 5 of 6-1 of zo.

Als je dat niet kan met een berg talent (?) zoal we nu (schijnen) te hebben, dan trekken we ons beter terug uit de voorrondes van de volgende wereldbeker, veel eer zal er niet te halen zijn.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                        In de ministeries zeker !
                        Toch mee opletten
                        Ik hoop nooit dat België Europees kampioen wordt.
                        Otto Rehhagel, een rasechte Duitser, lapte dat ooit met Griekenland.
                        Intussen weten we wat er van de Grieken is geworden
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          België tegen superdwergen Luxemburg, of Malta, of San marino: tussen de 6-0 en de 11-0

België tegen dwergen als Montenegro: tussen 3-0 en 5 of 6-1 of zo.

Als je dat niet kan met een berg talent (?) zoal we nu (schijnen) te hebben, dan trekken we ons beter terug uit de voorrondes van de volgende wereldbeker, veel eer zal er niet te halen zijn.
                          Dat is toch zeker.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Ze noemen dat de "meest talentvolle generatie" voetballers aller tijde.
                            Ja hallo zeg, geen enkele komt nog niet eens aan de enkels van een Van Moer, Van Himst, de Caje, Lotte Lambert......... kan nog een heel blad vol schrijven als het moet.
                            De media moest ze nog een beetje meer ophemelen, dan zweven ze niet meer maar dan vliegen ze.
                            Dat ze te weinig samen spelen?
                            Voetbal is een simpel spelletje........ als je het spel doorziet en genoeg inzicht en inzet hebt.
                            En een systeem heb ik in de verste verte niet gezien, wel integendeel, en spelen als één blok

Dat ze nu eens eerst beginnen met de bond zelf te vervangen door mensen met haar op hun tanden.
                            Westerlo had het beter gedaan dan die XI van nu.
                            Afspraak op Wembley, 6 - 1 en een rode kaart voor Kompany.
                            Sorry, als ik onsamenhangend heb geschreven, ik mis nog ervaring.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              Ze noemen dat de "meest talentvolle generatie" voetballers aller tijde.
                              Ja hallo zeg, geen enkele komt nog niet eens aan de enkels van een Van Moer, Van Himst, de Caje, Lotte Lambert......... kan nog een heel blad vol schrijven als het moet.
                              De media moest ze nog een beetje meer ophemelen, dan zweven ze niet meer maar dan vliegen ze.
                              Dat ze te weinig samen spelen?
                              Voetbal is een simpel spelletje........ als je het spel doorziet en genoeg inzicht en inzet hebt.
                              En een systeem heb ik in de verste verte niet gezien, wel integendeel, en spelen als één blok

Dat ze nu eens eerst beginnen met de bond zelf te vervangen door mensen met haar op hun tanden.
                              Westerlo had het beter gedaan dan die XI van nu.
                              Afspraak op Wembley, 6 - 1 en een rode kaart voor Kompany.
                              Sorry, als ik onsamenhangend heb geschreven, ik mis nog ervaring.

Grtz, RF
                              Haha
                              Van Buyten en ook Kompany heb ik één match redelijk goed zien spelen.
                              De rest foutjes, fouten en flaters
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Working...
                              X