Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

One Apple a day ;)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• One Apple a day ;)

Ikke mijn stoute schoenen aangetrokken en een BT plug bij Coolblue besteld.

Het is de BTD 300i, speciaal bedoeld om met de Sennheiser PCX 310 BT bluetooth koptelefoon te werken.

Enfin, gisteren besteld en deze voormiddag geleverd: zoals altijd bij Coolblue !

Pakje langzaam open gemaakt - genieten hé - en dan naarstig op zoek naar dat ukkie van een ipod Nano touch.... 't is ocharm 3,5 bij 3,5 ( ongeveer hé )

Soit, ding ingeplugd, proberen te pairen - NOPPES !
    Verschillende keren beide apparaten aan-en afgezet - NOPPES !

Zucht, dan maar een gewone iPod touch erbij gehaald - die heeft wél bluetooth, maar werkt niet met de Sennheiser PCX 310 BT, daarvoor dien je ook die plug te hebben.

Wéér hetzelfde liedje !

Ikke depri......

Dan maar GOOGELEN maar er was bitter weinig te vinden over die BT plug.
    Tot ik op een Italiaans youtube filmpje stootte van iemand die de iPod Nano via die plug toch succesvol wist te verbinden; en dan zelfs nog met een ander merk dan Sennheiser.

Het was dus mogelijk ! ! !

Ok, dan dus al de factoren analyseren: waar kon het fout zijn gegaan.

Wel, de BT plug KON gewoon geen verbinding maken, omdat hij al verbonden WAS !!!
    Met . . . mijn iPhone !
    Die heeft de BT steeds aan omdat ik handenvrij bel in de wagen....

En ik gebruik mijn BT hoofdtelefoon ook vrij veel met mijn iPhone.
    Maar ook met mijn iPad...

Goed, even de BT connectie met de iPhone verbroken, effe gecontroleerd of de iPad nu niet wou proberen en een nieuwe poging ondernomen.

TADAAAAAAAAAA ! ! ! HET WERKT ! ! !

Daarna het ding ook eens in de iPod touch gestoken, en dat ging even flawless ! ! !

Echt een aanrader hoor; zeker op die Nano.

Als ik binnenkort achte mijn grasmachine hol, clip ik de nano op mijn overhemd, of ik draag hem als een horloge, op een metalen polsband. BT hoofdtelefoon op, en hupsakee, we zijn weg !

Tot hier mijn "review"

De BT plug is ietsje kleiner dan de Nano, maar vederlicht.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"
Working...
X