Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het spookt op BD
Collapse
X
-
-
Re: Het spookt op BD
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtDeze foto's heb ik nooit gepost,hoe is dat mogelijk ????????????????
Forum voor het plaatsen van macro- en close-up foto's Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.
Forum voor het plaatsen van macro- en close-up foto's Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.
En ga zo maar door
Nogal geluk dat het geen "verkeerde" foto's zijn.Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
-
ik denk dat je eerder eens bij tinypic moet gaan zoekenWil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Our English website: www.kaichitravel.com
Breng eens een bezoekje aan Siberie!
Comment
-
teken dat er iemand je login kent.
grtsje hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
Comment
-
Duidelijk een hacking dus.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
-
Heb je ook een PB gestuurd. Zal ik ook de andere oude topics alvast afsluiten?BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk berichtTijd om Witse te contacteren, en als je gevonden hebt wie het is, Vermassen!
WalterMvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
-
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtVan welke periode was dat ?Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
DIt fenomeen is een aantal jaren geleden ook al eens langsgekomen, inderdaad een database probleem bij de fotoserver. Als ik me niet vergis (don't shoot me) was dat toen ook tinypic. Neem daar nog het fenomeen bij van het in kwaliteit (KB) verlagen van de foto zodra deze een aantal keren is bekeken, en dan weet je meteen waarom tinypic niet de beste fotoserver is.
WillyHombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Comment
Comment