Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eurosongdinges

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eurosongdinges

Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
    Ik kijk, zoals zovelen al een paar jaren niet meer. Het interesseert me gewoon niet. Heb wel de 'openingsscene' van Belgie gezien op Youtube

Wat ik mij afvraag is waarom we blijven kandidaten sturen, denken dat we het spel gaan winnen en nadien klagen dat het altijd dezelfde zijn die winnen? Gewoon niet meer aan meedoen, punt!

Als (ik zeg wel ALS) we het ooit nog eens zouden winnen gaat de discussie weer beginnen van wie het gaat betalen, ik herinner me nog de ene keer dat Belgie gewonnen heeft en er toen de discussie wat dat de toenmalige BRT geen geld wou geven voor de organisatie omdat het liedje van de RTBF gewonnen had... Dat is iets wat we echt niet meer nodig hebben!

Just my 2 eurocents...

Dany_
    Ik herinner me nog een zekere Bert.... die 30.000 euro overhad voor een kleedje
    en nog wat prullaria voor een zangeresje.

Haar kansen lagen wel een pak hoger dan die van "aaires".
    Vond dit meiske een sukkeltje
    Geen maat voor het Zweeds geweld
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Ik hoor veel mensen van alle leeftijden zeggen dat heel veel van de nummers na één dag al vergeten zijn. Men zou eens verkoopcijfers (I-tunes enzo) moeten publiceren dan wil ik wel eens zien wat meest scoort.
      Voor mij moet men dit festival splitsen in muziek en showfestival.
      95% is showfestival wat effecten en wat raar doen.
      http://www.stich.be

Comment

Belgium..with the joker..."zero points"..als naar gewoonte..
        Last edited by perman; 25 mei 2012, 20:25.
        perman
        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Splitten die boel, het Oost Europees songfestival en het West Europees songfestival en dan zal ik nog niet kijken ... wel over zeveren
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

Comment

Als je niet wil kijken zap je toch gewoon weg, niet?

Ik heb niet gekeken, maar vond het vroeger geweldig.

Voor mijn part mogen ze voetbal ook afschaffen, ook geldverspilling in mijn ogen, maar ik gun iemand anders zijn pleziertje wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
              Als je niet wil kijken zap je toch gewoon weg, niet?

Ik heb niet gekeken, maar vond het vroeger geweldig.

Voor mijn part mogen ze voetbal ook afschaffen, ook geldverspilling in mijn ogen, maar ik gun iemand anders zijn pleziertje wel.
              Hoef niet te zappen, ik kijk toch niet
              Evenmin naar voetbal, niks interesse daarvoor
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

Comment

Voor ieder wat wils, maar voor de muziekliefhebber met een brede interesse, die vooral geïnteresseerd is in het muzikale en minder in het showelement, is er al de hele week een prima alternatief "op12".

Valse noten hoor je daar nauwelijks, je moet al een echte kenner zijn om ze te horen (wat ik gelukkig niet ben, dus ik stoor me er niet aan en geniet alleen maar). Er zit hier wel een belg in de finale (voor wie dat belangrijk zou vinden), en het is ook een muziekwedstrijd waar België terecht trots op mag zijn dat ze zoiets op zo'n niveau kunnen organiseren.

En ook al begrijp ik er soms niets van (als niet-kenner) de commentaren zijn volgens mij bijzonder deskundig en als kers op de taart heb je dan nog Thomas Vanderveken in zijn natuurlijke habitat.

Voor degenen die toch liever wat "commotie" hebben om de dag erna wat te zeggen te hebben bij de bakker...de zaterdagavond is dan ideaal, bij de prijsuitrijking is het altijd spannend afwachten of één van de deelnemers toch zo in zijn gat gebeten gaat zijn dat hij de jury straal negeert....zoiets zie je niet rechtstreeks op het eurosongfestival, hoor!

Comment

Ik vond in tegenstelling met de rest Belgie nog eens niet zo slecht.. Nu sturen ze al Russische leerlooiers die 30 jaar terpentijn snuiven naar deze klucht... Mensen waar zijn ze mee bezig..
                  Het enige positieve is dat je naar die zever niet hoeft te kijken tijdens een finale...

Wel mooie gebouwen tussen haakjes. Al heeft de regisseur van deze editie niet alte veel inspiratie...ne zoals vele artiesten die er optreden.
                  En voor onze Noorderburen...Zet daar de volgende keer een schaars gekleed zeeuw meisje met twee ferm bollen kaas en ze gaan zeker scoren...
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                    Ik vond in tegenstelling met de rest Belgie nog eens niet zo slecht.. Nu sturen ze al Russische leerlooiers die 30 jaar terpentijn snuiven naar deze klucht... Mensen waar zijn ze mee bezig..
                    Het enige positieve is dat je naar die zever niet hoeft te kijken tijdens een finale...

Wel mooie gebouwen tussen haakjes. Al heeft de regisseur van deze editie niet alte veel inspiratie...ne zoals vele artiesten die er optreden.
                    En voor onze Noorderburen...Zet daar de volgende keer een schaars gekleed zeeuw meisje met twee ferm bollen kaas en ze gaan zeker scoren...
                    Gouda; belegen
                    Hahaha.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Er is een knop op de teevee
                      Die helpt je zo uit de puree

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Gouda; belegen
                        Hahaha.
                        Nee Theo, jonge Edammer met kruiden

En dat ze op de koop toe nog een halve euro rekenen als je wil stemmen.
                        Niet dat ik zou stemmen voor dat circus, al was het gratis.
                        Moesten ze een halve euro op mijn beltegoed toevoegen, awel, ik zou er nog eens over denken om die baboushka 's een duwtje te geven, ze genoten er precies wel van.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Nee Theo, jonge Edammer met kruiden

En dat ze op de koop toe nog een halve euro rekenen als je wil stemmen.
                          Niet dat ik zou stemmen voor dat circus, al was het gratis.
                          Moesten ze een halve euro op mijn beltegoed toevoegen, awel, ik zou er nog eens over denken om die baboushka 's een duwtje te geven, ze genoten er precies wel van.
                          't Zal naar Zweuden geun
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            't Zal naar Zweuden geun
                            Teupen deut heut euns neur de meun geut...
                            perman
                            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                              Teupen deut heut euns neur de meun geut...
                              Jeu jeu; leut zeu meur geun
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Weu heuft eur eugenleuk geweunne?
                                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                                Als je schiet..schiet dan raak!
                                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...