Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
kokosnoten, palmnoten, kwabbernoten en niet genoten ...
Waarom niet gewoon IERIES in de plaats van dat afschuwelijk aairies. Ik mag er niet aan denken. Valse noten
Waarom niet gewoon IERIES in de plaats van dat afschuwelijk aairies. Ik mag er niet aan denken. Valse noten
Haha
Ik mag het niet zeggen maar waar halen ze die vrouwen uit
================================================== ========
De omkadering is wel mooi > hebben de Duitsers voor gezorgd.
Wellicht omdat we al een Iris hadden . Ik had ooit eens in de jaren 80 een foldertje met een foto van een zangeresje, genaamd Iris , voor Veronica haar naam omdoopte tot jeweetwel
"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Haha
Ik mag het niet zeggen maar waar halen ze die vrouwen uit
================================================== ========
De omkadering is wel mooi > hebben de Duitsers voor gezorgd.
Uit de teletubbies vijver ?
"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Wordt het niet stilaan tijd dat we het geld voor dat circus beter gaan besteden ?
Hoogtijd.
Veel van de songs lijken ook zo op elkaar, althans in mijn oren.
Behalve dan onze Russische oma's
De eerste minuut kon ik al horen dat onze "aairis" drie keer er flink langs zat.
Ik heb niet constant gekeken maar onze twee reporters hebben zich erg goed geamuseerd.
Daar had ik meer lol aan
De dames met het minste kleren aan hebben gewonnen
Zou 2 festivals maken: één muziekfestival en één dans/showfestival
Laatste jaren altijd showfestival. 95% van de mensen kennen de winnaars na 1 week niet meer.
Hoogtijd.
Veel van de songs lijken ook zo op elkaar, althans in mijn oren.
Behalve dan onze Russische oma's
De eerste minuut kon ik al horen dat onze "aairis" drie keer er flink langs zat.
Ik heb niet constant gekeken maar onze twee reporters hebben zich erg goed geamuseerd.
Daar had ik meer lol aan
De dames met het minste kleren aan hebben gewonnen
Het gekrijs van de "revelatie" uit Kroatië, wat oma's die zo vals zingen dat de kat gaat lopen, etc..... En de mogen naar de finale.
Laat Oost-Europa lustig verder doen. Ofwel opdoeken dat "festival".
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Oorspronkelijk geplaatst door HasseltenaarBekijk bericht
Het gekrijs van de "revelatie" uit Kroatië, wat oma's die zo vals zingen dat de kat gaat lopen, etc..... En de mogen naar de finale.
Laat Oost-Europa lustig verder doen. Ofwel opdoeken dat "festival".
Ja juist.
De rechterhand van Bush jr. vroeger heette dat het nieuwe Europa
Ik kijk, zoals zovelen al een paar jaren niet meer. Het interesseert me gewoon niet. Heb wel de 'openingsscene' van Belgie gezien op Youtube
Wat ik mij afvraag is waarom we blijven kandidaten sturen, denken dat we het spel gaan winnen en nadien klagen dat het altijd dezelfde zijn die winnen? Gewoon niet meer aan meedoen, punt!
Als (ik zeg wel ALS) we het ooit nog eens zouden winnen gaat de discussie weer beginnen van wie het gaat betalen, ik herinner me nog de ene keer dat Belgie gewonnen heeft en er toen de discussie wat dat de toenmalige BRT geen geld wou geven voor de organisatie omdat het liedje van de RTBF gewonnen had... Dat is iets wat we echt niet meer nodig hebben!
Comment