Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog alternatieve muziekfreaks die blokkeren als commerciële trouwfeestmuziek begint ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nog alternatieve muziekfreaks die blokkeren als commerciële trouwfeestmuziek begi

Heel spijtig als je een DJ hebt die enkel maar de muziek draait die hijzelf graag hoort...

Een echte DJ (zeker op een trouw- of gelijk ander feest) draait muziek voor het publiek.

En hij/zij (in het publiek) die de muziek (aangenaam voor de meerderheid) niet graag hoort...stapt het af, of past zich aan en legt zich neer bij de meerderheidsgoesting...
    perman
    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Re: Nog alternatieve muziekfreaks die blokkeren als commerciële trouwfeestmuziek begi

Bijzonder vreemde discussie.

Je wordt uitgenodigd op iemands persoonlijk feest, je mag eten en drinken en weet ik veel... maar dan is het straf en "irritant" dat er muziek gedraaid wordt die jij persoonlijk, tussen 100 à 200 andere individuen van 1 tot 100 jaar, niet kan appreciëren?

The unbearable lightness of being

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
        Bijzonder vreemde discussie.

Je wordt uitgenodigd op iemands persoonlijk feest, je mag eten en drinken en weet ik veel... maar dan is het straf en "irritant" dat er muziek gedraaid wordt die jij persoonlijk, tussen 100 à 200 andere individuen van 1 tot 100 jaar, niet kan appreciëren?

The unbearable lightness of being
        Precies wat ik ook schreef (#6). Helemaal akkoord. Als men nog geen avondje kan spenderen om mee te genieten van een ander zijn hoogdag dan is het toch wel héél erg egoïstisch, dat men die broer of zus, neef of nicht, vriend of vriendin zijn keuzes voor hun avond wil protesteren. Meer kan ik er niet over zeggen. Volgende keer gewoon thuis blijven zou ik zeggen, daar heeft iedereen meer aan.

Comment

Voilà, de laatste posts beginnen er al wat op te lijken
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

wanneer je niet graag danst tijdens eender welk feest hier een tip; maak een schoen los of doe hem zelfs uit en zeg dat pijn hebt aan uw voet...

maar gewoon meedoen met de rest, welke tenslotte ook maar wat onnozel staan te doen en gekke bewegingen staan te maken, is nog steeds de meest sociale manier van omgang tijdens een feest.

je moet je eens in de ander zijn plaats stellen; jijzelf geeft een feest en iedereen weigert om te dansen die avond, is toch om uw kas op te vreten, niet?
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht

je moet je eens in de ander zijn plaats stellen; jijzelf geeft een feest en iedereen weigert om te dansen die avond, is toch om uw kas op te vreten, niet?
              Zou wel eens zo kunnen zijn als de 3 eerste posters een feest geven met uitsluitend "hun" muziek.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Tja, en als trouwer doe je dan je best met de DJ om een beetje moderne muziek uit te zoeken, en dan komt een bepaalde familietak de hele tijd Hazes en Kaell vragen.

Na de man beleefd 2 keer gevraagd te hebben zich aan de afspraak te houden heb ik het moeten opgeven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                  Tja, en als trouwer doe je dan je best met de DJ om een beetje moderne muziek uit te zoeken, en dan komt een bepaalde familietak de hele tijd Hazes en Kaell vragen.

Na de man beleefd 2 keer gevraagd te hebben zich aan de afspraak te houden heb ik het moeten opgeven.
                  Mja het mes snijdt wel beetje aan beide kanten... Op een trouwfeest feest je met vrienden en familie. Alleen maar dat ene genre vragen dat jij graag hoort is ook niet echt productief voor de sfeer op de dansvloer... Zoiets kan je toch wel op voorhand inzien. Tenzij het echt iets is dat 1 iemand wil horen en 125man niet. En dan nog, vaak zorgen foute nummers (en hun dansers) voor sfeer en hilariteit.

Een DJ op een trouwfeest moet zich aanpassen aan het publiek. Soms zit daar iets tussen dat iemand niet kan smaken. Maar een ander dan weer wel. Net als het avondmaal en de desserts. En de gasten

In het voorbeeld dat je geeft... ik ken de situatie niet, maar stel dat de dansvloer leeg liep, dan is het een goed idee om verzoeknummer op te leggen en paar mensen enthousiast te laten dansen. Op die manier krijg je weer energie op de dansvloer en dus meer volk. Daarna kan je weer geleidelijk overgaan op andere genres - terend op het enthousiasme van die vorige nummers en andere mensen plezieren. Dat is basis DJ'en.

Comment

Neem nu een fabriek die ik vrij goed ken. Vroeger was het een kakafonie van verschillende zenders door elkaar. De fabriek kreeg dan een centraal autosysteem en is er nu elke dag een andere zender zoals afgesproken met de werknemers (1 dag StuBru, dan eens Radio2, M&M, ...). Iedereen doet water in de wijn
                    Je gaat toch ook niet staken of je werk opgeven omdat je een dagje StuBru of Peter Van De Veire moet luisteren

Comment

Foute muziek hoort toch bij een trouwfeest. Als je je daar niet overheen kan zetten blijf je beter thuis.

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                      Neem nu een fabriek die ik vrij goed ken. Vroeger was het een kakafonie van verschillende zenders door elkaar. De fabriek kreeg dan een centraal autosysteem en is er nu elke dag een andere zender zoals afgesproken met de werknemers (1 dag StuBru, dan eens Radio2, M&M, ...). Iedereen doet water in de wijn
                      Je gaat toch ook niet staken of je werk opgeven omdat je een dagje StuBru of Peter Van De Veire moet luisteren
                      Hadden ze dat systeem maar overal. Vorig jaar heb ik bijna altijd 8 uur per dag naar Q music moeten luisteren. Als je iedere dag de zelfde liedjes (over de kwaliteit van de muziek zal ik zelfs nog niet beginnen) 5 keer moet aanhoren komen die echt de strot uit.
                      Ik kan eerlijk zeggen dat ik meer ergernis heb beleefd aan de radio dan aan het werk zelf.

Comment

Working...
                      X