Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
64 bits Firefox noemt Waterfox . . . ?
Collapse
X
-
64 bits Firefox noemt Waterfox . . . ?
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BELabels: Geen
-
-
Re: 64 bits Firefox noemt Waterfox . . . ?
Ik ben geen programmeur maar vraag me echt af of een browser nu echt zoveel sneller gaat nu hij de volle 64 bit gebruikt. Heel veel rekenkracht zit er niet bij (of ik vergis mij hier enorm) zoals dat wel het geval is bij CAD programma's of fotobewerking.
Niettegenstaande gaat deze toch getest worden
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk berichtHier nog steeds hetzelfde probleem als bij Firefox..
Soms vliegensvlug, maar meestal een opstarttijd van +-15 seconden. Ook een nieuwe pagina laden kan zo lang duren.
ben eiglijk al een kleine 7 jaar tevreden gebruiker van firefox, vriend van me zegt dat hij liever chrome gebruikt omdat het sneller is, maar wanneer ik chrome en firefox vergelijk met elkaar keer ik toch telkens terug naar firefox.
heb nu waterfox geinstalleerd en voorlopig nog geen toestanden tegengekomen die me irriteren dus voorlopig nog altijd tevreden gebruiker
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk berichthmm raar das nu een probleem dat ik nog nooit gehad heb, en zeker al niet sinds ik een SSD.
Comment
Comment