Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Programma van op pc gebruiken via laptop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Programma van op pc gebruiken via laptop

Hey juppekes

Zoals jullie al kunnen lezen in de titel, wil ik PSP gebruiken met mijn laptop.

Maar deze is geïnstalleerd op de pc.

Zou ik deze kunnen aanspreken met mijn laptop via het thuis netwerk, en zonder dat de gebruiker op de pc er last van heeft?

Nu gaan jullie natuurlijk zeggen om PSP gewoon op de laptop te installeren, maar ik vind de cdrom niet meer

Ik ben wel al zo ver geraakt dat ik de mappen van op de pc met mijn laptop kan gebruiken, die programma's vinden is precies een heel stuk moeilijker

Alvast bedankt
    Bootjes

Re: Programma van op pc gebruiken via laptop

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
    Zou ik deze kunnen aanspreken met mijn laptop via het thuis netwerk, en zonder dat de gebruiker op de pc er last van heeft?
    Dat zal niet gaan, er zijn namelijk een heel pak files die her en der geplaatst worden bij de installatie en er worden dingen aangepast in de registry.

Nu gaan jullie natuurlijk zeggen om PSP gewoon op de laptop te installeren, maar ik vind de cdrom niet meer
    Dezelfde versie downloaden, dan kan je wel installeren. Blijft het probleem van je reg code en activering vermits PS normaal maar op 1 PC mag geïnstalleerd worden.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Comment

Re: Programma van op pc gebruiken via laptop

Je kan wel programma's aanspreken vanaf een ander pc maar waarom zou je dat doen, je moet daarvoor ook software installeren dan kan je beter PSP direct installeren

Voor ander/ouder versie moet je maar even zelf zoeken.
      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      Dezelfde versie downloaden, dan kan je wel installeren. Blijft het probleem van je reg code en activering vermits PS normaal maar op 1 PC mag geïnstalleerd worden.
      PSP is niet hetzelfde als PS
      MET UITZONDERING VAN DE HIERONDER OPGESOMDE COREL-PRODUCTEN, MAG DE SOFTWARE OP SLECHTS ÉÉN APPARAAT INSTALLEREN. U MAG DE SOFTWARE NIET OP EEN TWEEDE APPARAAT INSTALLEREN, TENZIJ HET OORSPRONKELIJKE APPARAAT DEFECT IS. IN DAT GEVAL MOET U CONTACT OPNEMEN MET DE KLANTENSERVICE OM GOEDKEURING TE VRAGEN OM DE SOFTWARE OPNIEUW OP EEN NIEUW APPARAAT TE INSTALLEREN. U MOET DAARBIJ VERKLAREN DAT U DE SOFTWARE HEBT VERWIJDERD VAN HET DEFECTE APPARAAT. PRIVÉGEBRUIKERS EN ZAKELIJKE GEBRUIKERS VAN AFTERSHOT, COREL CAPTURE, COREL CONNECT, COREL WEBSITE CREATOR, CORELDRAW, COREL DESIGNER, CORELCAD, COREL OFFICE, COREL PAINTER, COREL PDF FUSION, PAINTSHOP PRO, PAINTSHOP PHOTO PRO, PARADOX, COREL PHOTO-PAINT, PRESENTATIONS, QUATTRO PRO, WINZIP SOFTWARE AND WORDPERFECT MET MEERDERE COMPUTERS (BIJVOORBEELD EEN DESKTOP, EEN LAPTOP EN EEN NETBOOK) MOGEN DEZE SOFTWAREPRODUCTEN OP MAXIMAAL DRIE (3) SYSTEMEN OP ÉÉN ADRES DOWNLOADEN, **MAAR ZIJ MOGEN HET PRODUCT OP SLECHTS ÉÉN (1) SYSTEEM TEGELIJK GEBRUIKEN.**Tja dat is een lachertje
      The official website for Corel products. Get product information, updates, and free trials. Access special offers, tutorials and videos.
      Never resist temptation or it could go away...
      Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Working...
      X