Re: SEPA domiciliering
Voilà, na een weekendje heerlijk genieten van het weer ben ik tot de slotsom gekomen: Hoe stom dat ik een punt maakte van zo één mandaat dat 36 maanden blijft staan.
Ik ga nu direct voor alles en nog wat nieuwe SEPA mandaten aanvragen.
Als ik dan volgend jaar niet meer tevreden ben van Luminus, dan wroet ik een paar weken en is dat mandaat ook geschorst.
Ik heb nu een vrij goed GSM abonnement, maar ik zou misschien wel van één of andere aanbieding kunnen gebruik maken, kans dat er dan nog een paar SEPA's bijkomen.
Telenet zal ik ook maar inwisselen voor Belgacom hé.
Komt daar nog bij de waterleiding, een paar tijdschriften, de afbetaling van mijn autolening en de betaling van mijn VISA uitgaven.
Oh ja, ik zal ook maar een dure VISA kaart nemen bij één van de grootbanken.
Zo kan ik dan in 2014 met de muis scrollen door mijn ellenlange mandatenlijst:
1 Een geschorste van Electrabel
2 Een geschorste van Luminus
3 Een actieve van mijn nieuwe leverancier electriciteit
4 Een geschorste van Proximus
5 Een geschorste van Mobistar
6 Een geschorste van Telenet mobile
7 Een actieve van Base
8 Een geschorste van Telenet internet en Telefonie
9 Een actieve van Belgacom TV en internet
10 Een geschorste van mijn huidige VISA kaart betalingen
11 Een actieve voor mijn nieuwe VISA betaling met mijn grootbank VISA
12 Een geschorste voor tijdschrift 1
13 Een actieve voor tijdschrift 2
14 Een geschorste voor tijdschrift 3
15 Een actieve voor de waterleiding
16 Een actieve voor mijn autolening die in mei 2014 (lening afbetaald), na wat gebedel het statuut geschorst krijgt (tot in 2017)
Zoals je ziet, zeer overzichtelijk, zeg nu zelf, bovenstaand lijstje zou zonder die geschorsten amper 6 mandaten tellen (tot mei 2014: 7).
Gelukkig zorgt Febelfin ervoor dat ik nog tot 2015 zorgeloos kan genieten van de volledige waslijst. Daarna zal ik moeten gaan "shoppen" om de lijst terug te bevoorraden.
Wat hoor ik ? Overdreven ? Allez toe, zo'n ellenlange lijst wordt juist een statussymbool van de wakkere consument !
Voilà, na een weekendje heerlijk genieten van het weer ben ik tot de slotsom gekomen: Hoe stom dat ik een punt maakte van zo één mandaat dat 36 maanden blijft staan.
Ik ga nu direct voor alles en nog wat nieuwe SEPA mandaten aanvragen.
Als ik dan volgend jaar niet meer tevreden ben van Luminus, dan wroet ik een paar weken en is dat mandaat ook geschorst.
Ik heb nu een vrij goed GSM abonnement, maar ik zou misschien wel van één of andere aanbieding kunnen gebruik maken, kans dat er dan nog een paar SEPA's bijkomen.
Telenet zal ik ook maar inwisselen voor Belgacom hé.
Komt daar nog bij de waterleiding, een paar tijdschriften, de afbetaling van mijn autolening en de betaling van mijn VISA uitgaven.
Oh ja, ik zal ook maar een dure VISA kaart nemen bij één van de grootbanken.
Zo kan ik dan in 2014 met de muis scrollen door mijn ellenlange mandatenlijst:
1 Een geschorste van Electrabel
2 Een geschorste van Luminus
3 Een actieve van mijn nieuwe leverancier electriciteit
4 Een geschorste van Proximus
5 Een geschorste van Mobistar
6 Een geschorste van Telenet mobile
7 Een actieve van Base
8 Een geschorste van Telenet internet en Telefonie
9 Een actieve van Belgacom TV en internet
10 Een geschorste van mijn huidige VISA kaart betalingen
11 Een actieve voor mijn nieuwe VISA betaling met mijn grootbank VISA
12 Een geschorste voor tijdschrift 1
13 Een actieve voor tijdschrift 2
14 Een geschorste voor tijdschrift 3
15 Een actieve voor de waterleiding
16 Een actieve voor mijn autolening die in mei 2014 (lening afbetaald), na wat gebedel het statuut geschorst krijgt (tot in 2017)
Zoals je ziet, zeer overzichtelijk, zeg nu zelf, bovenstaand lijstje zou zonder die geschorsten amper 6 mandaten tellen (tot mei 2014: 7).
Gelukkig zorgt Febelfin ervoor dat ik nog tot 2015 zorgeloos kan genieten van de volledige waslijst. Daarna zal ik moeten gaan "shoppen" om de lijst terug te bevoorraden.
Wat hoor ik ? Overdreven ? Allez toe, zo'n ellenlange lijst wordt juist een statussymbool van de wakkere consument !
Comment