Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SEPA domiciliering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: SEPA domiciliering

    Oorspronkelijk geplaatst door tommie1 Bekijk bericht
    ...
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • Re: SEPA domiciliering

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Man man man ... wat ben je weer vriendelijk en beleefd, ik ga je gewoon negeren in plaats van u informatie te geven.
      Het is duidelijk dat je enkel uit bent op commentaar geven en niet open staat voor het ontvangen van informatie.

      Ik had er nog zo bij gezet "Dit is maar informatief omdat ik het document per toeval tegen kwam, ik geef hierbij geen oordeel op de inhoud." om zeker geen reacties uit te lokken, maar dergelijke zinnen negeer ja maar al te graag om voor de 12.000 keer hetzelfde neer te pennen.
      Sorry voor de eerste zin, was er misschien wat over, maar je rakelt een topic na maanden terug op met toch wel "oud" nieuws, niet abnormaal dat ik reageer zeker ?
      Ontleed misschien eens #366 en wijs me daar terecht dat een blokkering VOORAF weinig of geen zin heeft, gezien je toch alles direct kan recupereren tot 13 maand na datum.
      Daar blijf ik toch "lichtjes" van mening verschillen hoor.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • Re: SEPA domiciliering

        Comment


        • Re: SEPA domiciliering

          #358:
          maja je hebt ergens een punt hoor nete, en het is goed dat mensen kritisch zijn tov nieuwe regelgeving zeker als die niet koosher in elkaar zit.
          veel mensen (99,99% van de bevolking) slikt alles dat ze aansmeren en komen dan achteraf klagen.
          eigenlijk moeten die zaken vooraf goed doordacht worden.

          #360:
          Je hebt gelijk Nete, ikzelf heb je ganse verhaal maar in brokken en stukken gevolgd, en vond dat je verhaal
          toch wel deftig aan het kantelen was en ongeloofwaardig begon te worden vandaar mijn (misschien ongepaste opmerking) waarvoor sorry.

          En nu het volgende gifke
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • Re: SEPA domiciliering

            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Sorry voor de eerste zin, was er misschien wat over, maar je rakelt een topic na maanden terug op met toch wel "oud" nieuws, niet abnormaal dat ik reageer zeker ?
            Ontleed misschien eens #366 en wijs me daar terecht dat een blokkering VOORAF weinig of geen zin heeft, gezien je toch alles direct kan recupereren tot 13 maand na datum.
            Daar blijf ik toch "lichtjes" van mening verschillen hoor.
            Hetgeen ik gepost heb was enkel een verwijzing naar een document dat nog niet eerder aangekaart werd ... meer dan dit heb ik niet gedaan nete ... enkel informatief verwezen.
            Ik heb helemaal zelf geen commentaar toegevoegd, niet naar oude reacties verwezen en nog minder een voor- of nadeel becommentarieerd.

            Maar als u toch graag naar oude zaken verwijst ... u heeft altijd aangekaart dat een mandaat ongeldig was als de klant niet akkoord ging dat zijn oude DOM80 naar een SEPA omgezet werd ... het document waar ik onlangs naar verwees toont aan dat de informatie die de banken verspreiden het tegendeel aangeven.
            Dit is geen mening dat ik heb, dat is enkel een verwijzing naar een tekst uit een document van de bank ... zuiver ter uwer informatie.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment

            Working...
            X