Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Annuleren bestelling (Harley)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Annuleren bestelling (Harley)

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
    Als ik zie wat voor knullig zadeltje voor de duozit op die nieuwe moto staat, kan ik heel goed begrijpen dat je vrouw daar op afknapt.
    Je kan toch niet verwachten dat je daar meer dan 10 kilometer iemand gaat opzetten?
    Voor de rest vind ik de nieuwe Night Rod mooier dan de Heritage. Maar als oud Pan European rijder moet ik persoonlijk bedanken voor beide HD's. Al was het maar voor het onderhoud alleen.

Laat je niet gek maken, een moto kies je niet op basis van een poll.

Willy
    Dat zadeltje heeft er niets mee te maken. Mijn vrouw zal ook nooooit vanachter op 'n Heritage al rijdend zitten (bij stilstaand wel op gezeten). Ze heeft nml een zeer slechte rug.(arthrose en uitgeholde rug of C)
    Mijn vrouw ziet nu eenmaal de nostalgie van de oude Harley graag. Maar ik moet er mee rijden en voel me veiliger op 'n NRS (ABS,Slipper clutch, lean angle...etc). Veel betrouwbaarder als 'n oude Harley en minder poetswerk .
    Ik heb nooit op 'n Pan European gereden, jij waarschijnlijk nooit op 'n NRS. Dan valt er dus weinig over te discussiëren.
    Moest ik echter zeer lange ritten maken, dan is 'n NRS niet de juiste keuze. Ik maak vooral korte afstanden.
    Last edited by w00ha; 9 mei 2012, 09:05.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
      Dat zadeltje heeft er niets mee te maken. Mijn vrouw zal ook nooooit vanachter op 'n Heritage al rijdend zitten (bij stilstaand wel op gezeten).
      (snipped)
      Ik heb nooit op 'n Pan European gereden, jij waarschijnlijk nooit op 'n NRS. Dan valt er dus weinig over te discussiëren.
      Het was ook niet de bedoeling om een discussie op te starten, maar het zadeltje viel me wel op. Respect voor ieders keuze!

Willy
      Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Maar ik moet er mee rijden en voel me veiliger op 'n NRS (ABS,Slipper clutch, lean angle...etc). Veel betrouwbaarder als 'n oude Harley en minder poetswerk .
        Wil dit nu zeggen dat ...
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Wil dit nu zeggen dat ...
          dat...wat ? ...a vous

Comment

dat...wat ? ...a vous
            Ja dus ....
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Ja dus ....
              100% mee akkoord...

Btw: Deze vond ik op 'n forum waar het ging om de NSR en Ducati Diavel. Het commentaar was hilarisch.

Printscreen:

Comment

Working...
              X