Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Mobistar beestjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De Mobistar beestjes

Nieuwsgierig als ik ben, toch even gaan kijken hoe die nieuwe "beestige" tarieven ineensteken.
    Uiterst wantrouwig, want als je miljoenen uitgeeft aan reclame die niks vertelt dan belooft dat niet veel goeds.
    Mijn oordeel: belachelijke tarieven. Hun oude tarieven zijn daar fantastisch tegen.
    Als ju nog altijd durft tevoorschijn komen met data abonnementen van 25MB......

Of kijk ik over iets ? (niet dat ik eraan denk over te stappen).
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Re: De Mobistar beestjes

wat vooral een feit dat "oude" abbonee's (die vasthangen voor 2j) zelf mogen vissen hoe of wat.

hier hebben/hadden we 15€ abbo + jah 5€ 50mb data (vast voor 2jaar data bijgepakt.)

als je dat vergelijkt met bv dolfijn 15 kwam dit op't zelfde neer!

dan vraag je van hoeveel klanten blijven ze dit zo innen!

hier is't reeds aangepast!

voorlopig nuj effe de kat uit de boom kijken want met 1000 + 1000 smsen gelijk MV zou het sommige maanden niet lukken!

sms veel meer dan bellen (en ja soms/meestal, zou't rapper gaan moest ik bellen)
    nikon stuff

Comment

Dus in feite "oude wijn in nieuwe vaten" ?

Comment

ze zullen met iets serieus interessants moeten afkomen om mij weg te krijgen van mobile vikings

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
          ze zullen met iets serieus interessants moeten afkomen om mij weg te krijgen van mobile vikings
          dat "interessante" heb ik voor mijzelf gevonden bij generation connect van proximus.
          5€ duurder, maar daarvoor krijg ik een veel sneller en stabieler 3G netwerk in de plaats
          Fuji X-E1 - 18-55mm
          facebook

Comment

Ik ben toch niet echt tevreden over hun mobiele internet verbinding met mijn Samsung Galaxy SII . . . op veel plaatsen totaal geen verbinding en wanneer ik dan toch verbinding heb, gaat het tergend traag . . .
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Ik ben toch niet echt tevreden over hun mobiele internet verbinding met mijn Samsung Galaxy SII . . . op veel plaatsen totaal geen verbinding en wanneer ik dan toch verbinding heb, gaat het tergend traag . . .

raar want ik heb er totaal geen problemen mee, en ik gebruik het intens
              helft van de dag ligt mijn smartphone in de kamionette als mobiele hotspot voor mijn laptop.

moet wel zeggen dat het regio roeselare-kortrijk en er rond is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                wat vooral een feit dat "oude" abbonee's (die vasthangen voor 2j) zelf mogen vissen hoe of wat.

hier hebben/hadden we 15€ abbo + jah 5€ 50mb data (vast voor 2jaar data bijgepakt.)

als je dat vergelijkt met bv dolfijn 15 kwam dit op't zelfde neer!

dan vraag je van hoeveel klanten blijven ze dit zo innen!

hier is't reeds aangepast!

voorlopig nuj effe de kat uit de boom kijken want met 1000 + 1000 smsen gelijk MV zou het sommige maanden niet lukken!

sms veel meer dan bellen (en ja soms/meestal, zou't rapper gaan moest ik bellen)
                ik heb mijn abbo. verlengd en heb nu dolfijn aan 15€ en 50mb surfen.
                ik heb gevraagd of dit ook een contract is van 2j en ze hebben mij gezegd dat het onbepaalde duur is, dus dat wil zeggen dat ik kan stoppen wanneer ik maar wil

Comment

raar want ik heb er totaal geen problemen mee, en ik gebruik het intens
                  helft van de dag ligt mijn smartphone in de kamionette als mobiele hotspot voor mijn laptop.

moet wel zeggen dat het regio roeselare-kortrijk en er rond is.
                  cijfertjes tonen aan dat de max. snelheid van base zijn 3G netwerk rond de 1,5 Mbps ligt, met proximus (en vermoedelijk ook met mobistar) haal je makkelijk het 3 a 4 dubbele.

maar goed, als die snelheid voor jouw werkbaar is dan is base een goede keuze voor jouw, maar hou in het achterhoofd dat het ook beter (sneller) kan
                  Fuji X-E1 - 18-55mm
                  facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door shooter1970 Bekijk bericht
                    aan 15€ en 50mb surfen.
                    Zoiets belachelijk in 2012 als abbo aanbieden is eigenlijk je klanten als halve debielen behandelen.
                    50 MB abbo's zijn eigenlijk bijna oplichterij, zou de overheid moeten verbieden. (je hebt zo'n 40 (VEERTIG) keer meer voor hetzelfde geld bij MV)
                    Kan je op een volle maand een paar keer je mails checken en een paar internet pagina's ophalen.
                    Maar goed, ze hebben er zelfs eentje met 25MB per maand
                    Last edited by nete; 5 mei 2012, 18:17.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door shooter1970 Bekijk bericht
                      ik heb mijn abbo. verlengd en heb nu dolfijn aan 15€ en 50mb surfen.
                      Proficiat en oprechte deelneming.

Comment

Een mens is toch maar gelukkig als hij kan klagen he.
                        Nooit is het goed. Doet een bedrijf iets niet...joepie, dan kunnen ze zagen.
                        Doet een bedrijf iets wel...lap, het is nog niet goed want dit of dat....
                        Maar hoe dan ook, klagen zullen ze, addertjes onder het gras zullen er zijn, willens nillens.
                        Sorry, dit moest me even van het hart.
                        En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

Comment

Working...
                        X