Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overstappen energieleverancier (?Elegant?)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Overstappen energieleverancier (?Elegant?)

Ik ben nog altijd klant bij Electrabel, maar ben daar al wel een paar keer naar een andere formule overgestapt omdat dat wat voordeliger was.
    Ik heb een paar jaar geleden bij "mijnenergie.be" alle nodige gegevens ingevuld, en daar zag ik dat ik toen dat er bij andere leveranciers niet veel voordeel te halen was (in tegendeel, een aantal die heel veel reclame maken dat ze de goedkoopste zijn waren zelfs duurder).

Een paar jaar geleden kreeg ik van Elektrabel een "voordelige aanbieding" voor een nieuw abonnement met een slimme thermostaat.
    Het probleem was wel dat het voordeel in energiekost hetzelfde was als het abonnement dat er dan bij zou komen voor de slimme thermostaat.
    Er zat dus voor mij helemaal geen voordeel in, en omdat ik hier geen apparaten heb die kunnen communiceren met die slimme thermostaat heb ik daar ook al niet veel aan (ondertussen heb ik wel terug een tablet, maar toen had ik er geen).
    Toen zag ik op de website van Elektrabel wel een voordeligere formule, en die heb ik nu, dat scheelt zo'n 6 euro per maand (ik betaal nu 74,93 euro per maand voor gas + elektriciteit, daar valt ook niet zo heel veel meer op te besparen).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

ooit heb ik hier aan de deur een verkoper gehad die me probeerde te overtuigen dat ik bij hen honderd euro per maand kon besparen. Ik heb hem gevraagd of zij dus hun klanten betalen daar ik maar een gemiddelde energie kost heb van 70 euro per maand. Hij is toen gefrustreerd opgestapt en riep nog "als gij dan toch geld genoeg hebt, onozelaar"
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Ik doe het nu anders als ik telefoon krijg zowel voor internet en toestanden of energie
        zeg ik dat ik daar niet zelf kan over beslissen, dan krijg ik natuurlijk de vraag "hoezo?"
        Mijn antwoord, wend je tot het OCMW, zij regelen alles voor mij zoals voor zovelen.
        De telefoontjes in dat verband worden als maar minder..........

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
          ooit heb ik hier aan de deur een verkoper gehad die me probeerde te overtuigen dat ik bij hen honderd euro per maand kon besparen. Ik heb hem gevraagd of zij dus hun klanten betalen daar ik maar een gemiddelde energie kost heb van 70 euro per maand. Hij is toen gefrustreerd opgestapt en riep nog "als gij dan toch geld genoeg hebt, onozelaar"
          Dat type verkopers moet je inderdaad met cijfers pakken.

Comment

Ik ben een tevreden Elegant klant, echt goedkoper, ook bij de eindafrekening !!!
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
              Ik ben een tevreden Elegant klant, echt goedkoper, ook bij de eindafrekening !!!
              Hangt een beetje van ieders situatie af, voor ons zou die duurder uitkomen.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Net even contact genomen met Engie -Electrabel met de vraag of ze mijn contract eens konden herzien. Huidig contract , Easy Vast loopt normaal teneinde begin juni. Het enige en goedkoper contract dat ze mij kunnen voorstellen, nl. eenEasy3 zou mij per maand een kleine 6€ goedkoper komen. Ik heb geantwoord dat ik de prijzen van de concurrenten nog eens ga bekijken en later nog eens terug contact ga nemen.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                X