Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Samsung Galaxy III - iPhone-killer???

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
    Op welk gebied overtreft deze de iphone dan zo sterk ?
    Ik kan misschien beter opnoemen wat eventueel bij de iPhone nog beter is, namelijk het standaard toetsenbord, dat is beter dan dat van de Samsung Galaxy III, maar als je dan het I.A. keyboard voor Android downloadt, merk je geen verschil meer.
    Best mogelijk natuurlijk dat Apple met de iPhone 5 weer haasje over doet . . . maar dan zullen ze toch met iets spectaculairs moeten afkomen, de Samsung Galaxy III staat trouwens ook een hele stap hoger dan de II die ik ook gehad heb.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Wanneer zou de iPhone 5 uitkomen ?
      Ik werk nog tot volle tevredenheid met de 4 - ben bewust niet overgeschakeld op de 4s omwille van de kortere batterijduur.

De app store verbaast mij nog iedere dag !

Android heeft ook al wat keuze, maar kan nog steeds niet tippen aan de app store van Apple.

Enne het scherm van de 4/4s is perfect.
      Als ik het groter wil, neem ik wel een tablet.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Wanneer zou de iPhone 5 uitkomen ?
        Ik werk nog tot volle tevredenheid met de 4 - ben bewust niet overgeschakeld op de 4s omwille van de kortere batterijduur.

De app store verbaast mij nog iedere dag !

Android heeft ook al wat keuze, maar kan nog steeds niet tippen aan de app store van Apple.

Enne het scherm van de 4/4s is perfect.
        Als ik het groter wil, neem ik wel een tablet.
        Zo praatte ik ook toen ik enkel de iphone 4 had, ik hoor precies mezelf bezig . . .
        Maar na enkele weken de Galaxy te gebruiken ben ik wel helemaal omgeschakeld, in de Google Play store vind ik alles wat ik nodig heb en zelfs teveel, voor alles wat ik zoek zijn er tientallen of zelfs honderden applicaties. Het allergemakkelijkste is het overzetten van applicaties van de ene android naar de andere android telefoon, geen miserie met I-tunes en backups, alles gaat via online dienst, enkel je google email intikken en alles wordt automatisch terug gezet..... nee de iphone 4 is voor mij de laatste Apple foon vrees ik.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Wel laat ik het omdraaien, ik mis niks op mijn iphone, enkel de batterijduur van de 4S zou inderdaad beter mogen.
          De SII heb ik al enkele keren vast gehad en lijkt mij maar een plastiekerig ding, en ik ben eens geruime tijd bezig geweest met op de SII gewoon het toetsenbord te vinden om gewoon een telefoonnumer in te tikken, bleek het net uit het zicht 'geschoven' te zijn.

Comment

Wel laat ik het omdraaien, ik mis niks op mijn iphone, enkel de batterijduur van de 4S zou inderdaad beter mogen.
            De SII heb ik al enkele keren vast gehad en lijkt mij maar een plastiekerig ding, en ik ben eens geruime tijd bezig geweest met op de SII gewoon het toetsenbord te vinden om gewoon een telefoonnumer in te tikken, bleek het net uit het zicht 'geschoven' te zijn.
            Ik heb het niet over de SII, blijkbaar heb jij nog nooit met een SIII gewerkt precies . . . Verschil tussen beide toestellen is wel erg groot.

Comment

De plastieke feeling die de S2 heeft neem ik toch met een korel zout.
              De eerste keer dat ik deze vast had had ik ook al zoiets van, wow wat een lichtgewicht. Dan moet je weten dat ik al een paar smartphones heb gehad en nog heb.
              Nu heb ik voor de S2 een originele extended batt gekocht wat het toestel een beetje zwaarder maakt, maar als ik hem vergeleek met de Desire HD (ja die had ik ook) was het verschil toch nog een 40 gram. Procentueel kan dit toch wel tellen.

En dat er grote verschillen zijn in plastiek en metaal zal iedereen ondertussen ook al weten. Bij de HTC kwam de verf van het metalen batt klepje na een paar maanden los en ik ben niet de enigste die dat voorhad. Ook lees ik van de coating die loslaat op bepaalde metalen behuizingen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Ik heb het niet over de SII, blijkbaar heb jij nog nooit met een SIII gewerkt precies . . . .
                Dat klopt maar ik heb toch al in een aantal reviews gelezen dat veel gebruikers de 'plastiekerigheid' een nadeel vinden.

Comment

Dat klopt maar ik heb toch al in een aantal reviews gelezen dat veel gebruikers de 'plastiekerigheid' een nadeel vinden.
                  Van lezen in reviews zijn er ook al veel gek geworden.
                  Zo is dat ook met smartphones, mensen vinden bepaalde toestellen slecht (mider goed) omdat ze "horen zeggen hebben dat" of "gelezen hebben dat" ... maar ze hebben er zelf nooit eentje gebruikt.
                  Een collega heeft ook een toestel met veel metaal ... één keer gevallen en een bluts in, een andere met een platiekerig toestel liet het ook al vallen zonder kras of bluts. Wat is nu best denk je?
                  Ik had vroeger een Nokia met een metalen achterkant, mooi en stevig op eerste zicht en het ziet er kwalitatiever uit dan plastiek maar het ontvangst was een heel pak minder doordat die antenne dan ook deels achter metaal verstopt zat.
                  Plastiek ziet er inderdaad meer "plastiekeriger" uit, maar heeft het uiteindelijk ook werkelijk een negatieve invloed?

En Francis ... nog tevreden met je keuze?
                  Last edited by VerSeg; 9 juli 2012, 02:00.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    En Francis ... nog tevreden met je keuze?
                    Absoluut, nog geen seconde spijt gehad Wat een toestel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Absoluut, nog geen seconde spijt gehad Wat een toestel!
                      Is inderdaad een grote vooruitgang ten opzichte van eender welk ander toestel dat ik al in handen heb gehad.
                      Perfectie is iets anders natuurlijk (zal het er voor sommigen maar direct bij vermelden) maar toch echt wel een prima ding.
                      Nog even wachten op de accessoires die komen, ben curieus om het draadloos oplaadstation in werking te zien.
                      Zou wel handig zijn zo opladen zonder gepruts met dat kabelke.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Ik heb thuis 2 toestellen met een draadloos oplaadstation en dat werkt prima maar het duurt uren alvorens een batterij is opgeladen. De toestellen zijn al enkele jaren oud en zal deze technologie al fel verbetert zijn.

Comment

Ik heb de SII gehad en vond het een zalige gsm. Toen zag ik de SIII en kon ik het mij niet laten. Nog geen seconde spijt van gehad. Zalig toestel. Ken heel wat mensen die een iphone hebben en die denken dat er niets anders bestaat en kijk mijn iphone kan dit en dat en dan kom ik af met men Galaxy. Zitten ze zo te staren naar men gsm. Ik zeg niet dat de ene beter is dan de andere maar heel wat mensen hebben een iphone omdat het cool is.

Ik heb persoonlijk veel liever widgets op mijn homescreen dan een heleboel onoverzichtelijke icoontjes.

Look @ my sexy:

Canon Eos 7D - Canon 17-55mm f/2.8 IS USM - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM - Canon 50mm f/1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SpArkLeS Bekijk bericht
                            Ik heb de SII gehad en vond het een zalige gsm. Toen zag ik de SIII en kon ik het mij niet laten. Nog geen seconde spijt van gehad. Zalig toestel. Ken heel wat mensen die een iphone hebben en die denken dat er niets anders bestaat en kijk mijn iphone kan dit en dat en dan kom ik af met men Galaxy. Zitten ze zo te staren naar men gsm. Ik zeg niet dat de ene beter is dan de andere maar heel wat mensen hebben een iphone omdat het cool is.

Ik heb persoonlijk veel liever widgets op mijn homescreen dan een heleboel onoverzichtelijke icoontjes.

Look @ my sexy:
                            Ze kunnen in ieder geval niet meer zeggen dat het ding erop lijkt. De vraag is natuurlijk hoeveel verschillende designs je kan hebben in telefoons met enkel een touchscreen. Een iPhone killer zal het inderdaad niet worden. De iPhone is zoals de walkman van Sony indertijd. Het is een standaard geworden. Er zullen gelijkaardige modellen op de markt komen, maar dat zal niks aan de status van de iPhone wijzigen.

Voorlopig hou ik het nog bij mijn S2, alhoewel ik de S3 wel zeer mooi vind. Ik ga waarschijnlijk wachten op de nieuwe google telefoon als ze nog eentje uitbrengen. De specs van de laatste waren al zeer goed. Een telefoon zonder knoppen spreekt me ook wel aan, net als het krijgen van de allerlaatste updates, waar apple zeer goed in is.

Comment

Working...
                            X