Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AGV trein

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• AGV trein

Deze
    Gisteren gezien op NGC, ik vraag mij af, die treinen worden alsmaar sneller, maar die flens aan de wielen blijft maar enkele cm's , ik stel mij daar wel vragen bij
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Re: AGV trein

Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik ben nu ook geen treinfanaat . "574.8 km/h" als topsnelheid .
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Re: AGV trein

Tegen dat zoiets in België bestaat is dat ook al weer verouderd en daarmee wil ik dan naar het spoor van den TGV verwijzen dat naast de E19 ligt van Antwerpen naar Breda.
      Dat spoor zijn ze in 2004 aan begonnen en al wat daar al op gereden heeft is een boemeltrein van Brecht naar Antwerpen.
      Ik vraag me echt af in welk jaar daar eindelijk een TGV over gaat rijden en volgens mij word dat gewoon tegengehouden omdat de nederlanders de scheldeverdieping nog niet uit gevoerd hebben.
      Dat kost dan miljarden en dat ligt daar gewoon te roesten en te verkommeren.
      D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Working...
      X