Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dommel : geen telefoonverbinding

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dommel : geen telefoonverbinding

Zoals regelmatig de maandag de eerste uren een bezettoon en niet kunnen bellen met de vaste lijn, precies alsof alles naar de vaantjes is gebeld in het weekend
    Zal wel weer zichzelf oplossen na x aantal uur zoals gewoonlijk, de klantendienst natuurlijk weer niet bereikbaar en toevallig weer in een verlengd weekend.

Weet iemand hoe dit probleem precies komt?
    Resetten modem helpt niet, je moet echt afwachten...

Re: Dommel : geen telefoonverbinding

bent U de enige of hebben meedere er last van..
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Is een regelmatig fenomeen die iedereen wel heeft (staat op forums) en kun je niets aan doen.
      Maar ik heb nog wat geduld, heb voor Dommel gekozen voor de dubbele webruimte in vergelijking met Telenet, eigen webadres, geen freephone supplementen om 24/24 te bellen met vaste lijn (wat nu even niet lukt ), onbeperkt downloadvolume.

Moest Telenet wat meer bieden dan die povere 50MB (en een eigen webadres geen users.telenet.be/ ) en geen supplementen vragen om in de piekuren te bellen zou ik misschien wel nog eens overstappen, downloaden doe ik nog zelden.
      Misschien zijn er nog andere providers die dit ook bieden in WVL met grote(re) webspace en eigen adres, geen supplementen vaste telefonie maar dan geen of minder occasionele problemen met de verbinding en een meer 'Europese prijs' dan Telenet.

Ik hoorde dat Vandelanotte ook de opzegvergoedingen van telecomproviders ging afschaffen, weet niet of dit ook het geval is van internetproviders, zal wel nog volgen.
      Last edited by 2010; 30 april 2012, 08:35.

Comment

het is niet omdat de gesprekken gratis zijn dat je geen recht hebt op een 24/24 7/7 verbinding. Geen extra kost voor de gesprekken betekent dat je er al voor betaalt en dat je eigenlijk recht hebt op terugbetaling voor de periode dat je geen verbinding kon maken maar we weten dat geen enkele telecommaatschappij zich blijkbaar verplicht acht niet geleverde prestaties terug te betalen of af te trekken van de factuur.
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
          ...... en dat je eigenlijk recht hebt op terugbetaling voor de periode dat je geen verbinding kon maken maar we weten dat geen enkele telecommaatschappij zich blijkbaar verplicht acht niet geleverde prestaties terug te betalen of af te trekken van de factuur.
          lees eens goed de voorwaarden.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Telefoon werkt alweer automatisch, tss 8-9:30 dus tijdelijk buiten gebruikt.
            T'duurt nooit niet zolang, maar is lastig dat het ongelegen is, net zoals soms geen internetverbinding in de middagpauze na het werk...

Comment

ik lees geen voorwaarden. Ik ga er van uit dat als ik een telecomabbonnement neem ik dat 24/24 en 7/7 kan gebruiken, anders moet ik er elders een tweede als back up bij nemen en dat is toch niet logisch
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                ik lees geen voorwaarden. Ik ga er van uit dat als ik een telecomabbonnement neem ik dat 24/24 en 7/7 kan gebruiken, anders moet ik er elders een tweede als back up bij nemen en dat is toch niet logisch
                Ja.., ik denk dat we dde komende tijd meer van dat zullen mogen verwachten als de concurrentie, zoals men ons voorhoudt, nu open is.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Dat bij Dommel niet alles werkt zoals het moet is normaal ... service kennen die gasten niet!
                  Ben nu net van augustus 2011 aan het procederen tegen hen omdat ze sinds dan mijn problemen niet eens bekijken of oplossen ... je betaalt wel maar krijgt geen service.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Hm en Dommel werd hier tijdje terug de hemel ingeprezen

Soms blijf je beter waar je bent

Zo is het overal wel eens iets he.

mir
                    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                      Hm en Dommel werd hier tijdje terug de hemel ingeprezen
                      Da's al een tijdje geleden. Ze waren goedkoper en hadden hogere limieten toen de rest het nog met 10GB/maand moest doen. Ik kreeg in het begin (toen ze nog geen ISP waren maar puur hosting) soms op zaterdagavond 11u nog antwoord op een mail. In de beginjaren als ISP waren ze ook goed maar de laatste 4 jaar is het een bedrijf waar je in een grote boog omheen moet lopen.

<Off Topic>
                      Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                      Soms blijf je beter waar je bent
                      Soms kan dat niet. Globe werd Online maar is te laat met ADSL begonnen dus... weg
                      Easynet "verkocht" zijn residentiele klanten aan BGC dus ... weg
                      Dommel... tja... dus weg
                      DxADSL opgekocht (?) door Scarlet... dus... weg
                      Nu EDPnet, die 6Mbit upload is wel prettig

Blijven is niet altijd een optie.
                      </Off Topic>
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

Comment

Working...