Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lukt dit nog op facebook om mensen afzonderlijk te blokeren om reactie's te plaatsen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lukt dit nog op facebook om mensen afzonderlijk te blokeren om reactie's te plaatsen?

Vroeger kon je kennissen afzonderlijk blokkeren om reactie's op je prikbord te zetten (wel dus als vriend te behouden), nu vind ik dit precies niet meer terug, iemand wel?
    T'is omdat een kennis iedereen blokkeerde en we kunnen niets meer posten op zijn prikbord, omgekeerd moet hij dit dan ook niet meer kunnen, hij kan dan eens zien hoe leuk dit omgekeerd voor hem is als hij ook niets meer kan posten

Re: Lukt dit nog op facebook om mensen afzonderlijk te blokeren om reactie's te plaat

Ik weet niet of dit vroeger kon per persoon.
    Wel is het zo dat je kan kiezen of je reacties toelaat van vrienden, vrienden van vrienden, of gewoon niemand.

En eerlijk? Soms vind ik die posts op mijn prikbord of tijdslijn ook wel mateloos irritant.
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Re: Lukt dit nog op facebook om mensen afzonderlijk te blokeren om reactie's te plaat

vroeger kon dat zeker en vast.
      Of het nu nog kan, weet ik niet.
      Ik vind de overdaad aan onbenullige berichten soms ook bijzonder irritant.
      Bij mij is het zo dat bijna 80% van de reacties van één persoon komen en 20% van de rest.
      Maar dat is een goede vriendin, wat doe je daar dan mee?
      Haar voor het hoofd stoten door te blokkeren? moeilijk he.

(Ik heb er maar één keer iemand werkelijk moeten uit gooien, uit mn vriendenlijst, iemand die voortdurend ongewenst hartjes en dergelijke plaatste)

Comment

Working...
      X