Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet homespot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet homespot

dat homespot gedoe , hoe activeer je dat op een samsung galaxy? het staat bij telenet wel beschreven voor de iphone maar niet voor de galaxy?
    http://www.jvs-photography.be/

Comment

Bij je draadloze netwerken verbinding maken met de telenet homespot. Je browser starten en inloggen met je telenet gegevens.
      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
        Bij je draadloze netwerken verbinding maken met de telenet homespot. Je browser starten en inloggen met je telenet gegevens.
        thanks,
        http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
          Al geprobeerd de frequentie aan te passen in de TimeCapsule? Misschien zitten ze beiden op hetzelfde signaal wat storingen geeft.

Succes.
          Heb ik al gedaan, maar geeft geen enkel verschil.
          Het probleem stelt zicht trouwens ook met een computer die enkel met draad aangesloten is...

Overigens moet ik ook melden dat Telenet me alvast een maand gratis internet aangeboden heeft. Maar een oplossing laat nog op zich wachten...

Comment

Hier een gelijkaardig probleem. Na het activeren van homespot kon ik niet meer op internet op mijn 2 PC's. (1 draadloos en 1 met kabel). Raar maar waar, met mijn Ipod touch lukte het wel. Via de Ipod heb ik de homespot kunnen uitzetten en nu werkt internet enkel nog bij deze met kabel. De draadloze krijgt het signaal van de router niet meer binnen ???? Hier nooit nog homespot.

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            Ik heb mijn homespot terug uit moeten zetten.

Zodra ik op de telenet router het draadloos signaal inschakel krijg ik miserie met mijn internetverbinding (via een Time Capsule als router).
            Zowel bedrade als wifi toestellen verliezen dan allemaal hun internet, terwijl de verbinding met de router wel blijft werken.

Pas na 3 telefoontjes met de helpdesk zijn we hierop uit gekomen.

Nog iemand die homespot heeft geactiveerd, en dan miserie had met de verbinding?

Comment

En heb je naast de router van Telent nog een eigen draadloze router?

Comment

Enkel de draadloze van Telenet.
                Wordt dus niet gevonden door de PC. Ik heb voorlopig een kabel gelegd in afwachting dat het ooit in orde komt.

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                En heb je naast de router van Telent nog een eigen draadloze router?

Comment

Working...
                X