Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weer een boegbeeld van z'n sokkel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

    Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
    Zeg dat waren zééééér ernstige aanklachten hoor, tegen PVdD. Eén van die vrouwen wilde hij kussen in de auto! Kussen!
    Tja , gebeurt ongeveer 1000 keer per weekend in Vlaanderen, op de parking van elke willekeurige dancing. En zij was op het moment van de feiten toch al de meerderjarigheid gepasseerd denk ik.
    Als we dat strafbaar stellen moet ruim 80% van de Vlaamse mannen achter de tralies.
    Degenen die dan nog overblijven hebben dan wel een leuk eldorado als speelterrein.


    Walter
    Met als verschil dat die vrouwen in het weekend niet moeten vrezen dat ze hun job kwijtspelen als ze u een tegen uw ****** shotten.

    Comment


    • #17
      Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

      Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
      Als je enkel dat kussen er uit haalt, dan heb je misschien, met nadruk op misschien wel een punt. De rest vegen we dan wel onder tafel?
      Ben ook niet akkoord met die 80%, moet volgens mij veel meer zijn.
      Komkom, het gaat hier niet over knaapjes in het klooster maar over volwassenen onder mekaar. Als men PvdD wil vergelijken met DSK komt hij toch wat testosteron te kort denk ik. Ik ben de eerste om boertige bullies die vanuit een machtspositie denken zich alles te kunnen permitteren, te veroordelen.
      Maar hier ruik je van ver de riooljournalistiek en de duistere machinaties.
      Het zijn de Humo's van vroeger niet meer, toen er nog parlementaire vragen werden gesteld naar aanleiding van politieke interviews


      Walter
      D850

      Comment


      • #18
        Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

        Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
        Komkom, het gaat hier niet over knaapjes in het klooster maar over volwassenen onder mekaar. Als men PvdD wil vergelijken met DSK komt hij toch wat testosteron te kort denk ik. Ik ben de eerste om boertige bullies die vanuit een machtspositie denken zich alles te kunnen permitteren, te veroordelen.
        Maar hier ruik je van ver de riooljournalistiek en de duistere machinaties.
        Het zijn de Humo's van vroeger niet meer, toen er nog parlementaire vragen werden gesteld naar aanleiding van politieke interviews


        Walter
        Als het gaat over machtsmisbruik dan is er géén verschil tussen PvdD en DSK. Over hun testosterongehalte wil en kan ik het niet hebben.
        Waar gebeurde feiten aan het licht brengen is geen riooljournalistiek, met uitzondering als ze tot het prive leven van iemand behoren.De werkvloer hoort tot nader order daar niet bij!
        Humo was vroeger inderdaad qua onderzoeks journalistiek stukken beter. De kranten daarentegen waren wel alle aan één of andere politieke of religieuze ideologie gebonden.
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

        Comment


        • #19
          Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

          Het lijkt wel of plotseling het deksel van de beerput gaat en wij (mannen) allemaal nog steeds zwijnen zijn.
          Ik zeg niet dat we nooit eens iets proberen of zeggen maar ik denk toch dat veel van de aantijgingen er lichtjes over zijn.
          Vroeger in mijn 17e levensjaar (héééél lang geleden) werkte in bij Vroom en Dreesman in Nederland op de huishoudafdeling. Ik, een vrouwelijke leeftijdgenoot en nog 3 vrouwen die allemaal mijn moeder hadden kunnen zijn.
          Als ik daar een boekje over moet open doen (over de 3 oudsten) dan zijn we hier nog niet klaar. Als broekje van 17 werkte je toen natuurlijk niet teveel tegen maar als de verhouding jongens - meisjes andersom was geweest dan was het verkrachting geweest.
          Nog niet zo heel lang geleden werkte ik op een NAVO afdeling in Glons in Belgie.
          1 x per jaar werden alle mannen daar opgejaagd door de vrouwelijke collega's die, als ze ons te pakken konden krijgen een stuk van onze stropdas afknipten. Was een of ander idioot gebruik wat uit een of ander land was overgewaaid. Over de andere handtastelijkheden die daar blijkbaar bij hoorden hoorde je ons niet klagen. Maar, o wee als wij het andersom eens probeerden. Dan had je de poppen aan het dansen.
          Ik wil de aantijgingen van verschillende vrouwen niet bagatelliseren. De meesten hebben waarschijnlijk gelijk en durven nu pas hun mond open te doen. Maar we moeten niet vergeten dat het langs 2 kanten gebeurt. En je maakt mij niet wijs dat de geschiedenis rond Paul van den Driesse geen politieke "afrekening" is. Ik kan niet geloven dat de timing "toeval" is.
          Maar, het zou allemaal niet moeten gebeuren (de sexuele "intimidaties" bedoel ik) en we moeten er tegen optreden maar dan wel op het moment dat het gebeurt en niet jaren later als we er op dat moment toevallig veel schade mee kunnen aanrichten.

          Groeten, Bert
          Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
          www.bertofotografie.be

          Comment


          • #20
            Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

            Heeft Kris omroep Brabant de grond ingeboord door een programma voor vrouwen? Waar haalt ie dat? Ik kan me niet herinneringen dat ze het toe op een onaanvaardbare wijze over haar vagina heeft gehad.
            Zorrrriiiiig, dat je erbij bent,... bij...
            Wat een taaltje is me dat trouwens, in die brief? Brusselmans avant la lettre? En wanneer heeft ie de definitieve versie daarvan gepubliceerd?
            Last edited by Poza; 25 april 2012, 10:09.

            Comment


            • #21
              Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

              Vreemd dat we nooit geen getuigenissen lezen van diegene die op die manier carrière hebben gemaakt ... Of mag dat dan wel weer ?
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #22
                Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                Vreemd dat we nooit geen getuigenissen lezen van diegene die op die manier carrière hebben gemaakt ... Of mag dat dan wel weer ?
                Je bedoelt dat alle actrices hoeren zijn? Of bedoel je de carrière van typistes?
                Ik vond dat Kris er uitzag alsof ze elke zondag naar de mis ging: niks zwoele blik, of decolleté, of zo.
                Last edited by Poza; 25 april 2012, 10:23.

                Comment


                • #23
                  Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                  Hoeveel gevallen van ...aanzetten tot/uitlokken van ... door zij die hogerop wilden ?
                  'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                    Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                    Je bedoelt dat alle actrices hoeren zijn? Of bedoel je de carrière van typistes?
                    Tja, wie zal het zeggen hé ?
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                      Hoeveel gevallen van ...aanzetten tot/uitlokken van ... door zij die hogerop wilden ?
                      En waarop hij dan is ingegaan? Weet ik niet... moet je hem vragen.
                      En mochten die dan naar Brussel als ze erover zwegen?
                      Welke Limburgse wil naar Brussel, of -godvergeefmij- Antwerpen?
                      Last edited by Poza; 25 april 2012, 11:00.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                        Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                        Welke Limburgse wil naar Brussel, of -godvergeefmij- Antwerpen?

                        Mensen die op de parking van Antwerpen wonen en naar Antwerpen zelf willen komen moeten verplicht een inburgeringscursus volgen en een taalbad, zeker die uit Limburg.

                        Walter
                        D850

                        Comment


                        • #27
                          Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                          Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                          Mensen die op de parking van Antwerpen wonen en naar Antwerpen zelf willen komen moeten verplicht een inburgeringscursus volgen en een taalbad, zeker die uit Limburg.

                          Walter
                          Die in de bomen wonen, ook. Maar zijn die dan sexy genoeg voor Jos?

                          Comment


                          • #28
                            Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                            Eens er iemand iets uitbrengt, volgen er veel andere slachtoffers die met hun verhaal naar buiten komen, dit is niet abnormaal.

                            Zie maar in de zaak Vangheluwe.

                            Geen enkele vrouw gaat voor haar plezier zulke zaken vertellen.
                            Canon-man. Concerten en natuur.
                            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                            Comment


                            • #29
                              Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                              Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                              Geen enkele vrouw gaat voor haar plezier zulke zaken vertellen.
                              we hebben ooit wel eens getuige X-1 gehad, maar daar was het eerder pathologie dan voor t plezier.
                              The Knight That Says Ni...kon

                              Comment


                              • #30
                                Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                                Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                                Welke Limburgse wil naar Brussel, of -godvergeefmij- Antwerpen?
                                Ik ben dan wel geen Limburgse, maar uit eigen ervaring liever Brussel dan Antwerpen.
                                Mvg.
                                Robert
                                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X