Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garmin Nuvi 2445LMT GPS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Garmin Nuvi 2445LMT GPS

Ik ben al jaren een tevreden tomtom gebruiker maar begin me te ergeren aan de veel te dure upgrades van hun kaarten.

Deze zomer gaan we op reis naar Cyprus, helaas zit cyprus niet in mijn west europa kaart van tomtom ( ook Giekenland niet )

Als ik een nüvi 2445LMT aanschaf van Garmin zie ik dat daar Griekenland bij zit. Maar zit Cyprus er ook bij?

Iemand die dit toestel heeft en het even kan nakijken ?
    Of iemand die me iets meer kan vertellen over Garmin GPS toestellen? Hun LMT service staat me wel erg aan.

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Re: Garmin Nuvi 2445LMT GPS

Die dure upgrades liggen ook grotendeels aan de klanten.
    Kaartupdates zijn vaak een verkoopstechniek en de meesten laten zich vangen.
    Hoeveel updates zijn echt nuttig voor de meeste gebruikers?
    Er zijn maar weinig mensen die echt nut hebben aan al de updates.
    Op de moto een Garmin en dat spel werkt correct, menustructuur is wel iets anders dan op een TT.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
      Ik ben al jaren een tevreden tomtom gebruiker maar begin me te ergeren aan de veel te dure upgrades van hun kaarten.
      Duur? Als je hun aanbiedingen in de gaten houdt heb je voor vier tientjes per jaar een abonnement op kaartupdates. Je krijgt daarvoor dan 4x een nieuwe kaart. Vind ik niet veel geld.

Comment

Ik rij nu nog altijd rond met de kaart van enkele jaren geleden. Het gebeurt zeer zelden dat ik merk dat de kaart niet klopt... Ik heb in de 6 jaar dat ik die tom tom heb, nog maar 1 keer een andere kaart gekocht (was ook aan sterk verminderde prijs).
        Eigenlijk vind ik het niet echt nodig : vroeger kocht je toch ook niet ieder jaar een nieuwe zelfde wegenkaart om ergens te geraken ?
        Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
          Eigenlijk vind ik het niet echt nodig : vroeger kocht je toch ook niet ieder jaar een nieuwe zelfde wegenkaart om ergens te geraken ?
          Ik toch wel: ik heb jarenlang elk jaar een nieuwe versie van Het Beste Boek voor de Weg van de ANWB gekocht. Maar mijn voornaamste reden om te updaten: in Spanje zijn de kaarten toch nog steeds minder goed dan die van hier. Rare fouten bij afslagen, minder details (huisnummers) en, ondanks de crisis, worden er nog steeds veel nieuwe wegen en buurten aangelegd.

Comment

Ik heb op motor gps tot vorige maand met kaarten gereden van 5 jaar oud,
            nooit problemen mee gehad,
            kheb wel een update gedaan, omdat ik van Schotland een uitbreiding nodig had...

mijn tomtom heeft nog steeds zijn originele kaarten,
            en dat model heeft zelfs nog een harde schijf erin

met de Nuvi heb ik geen ervaring,
            zelf heb ik een garmin zumo 400 (ietswat ouder model) maar ben er heel tevreden van,
            heel wat instel mogelijkheden...
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Ik gebruik al een hele tijd de Garmin Nuvi 1695, kostprijs 199€, ik heb daar de levenslange kaartupdates bijgekocht voor 89€, levenslang is de levensduur van het toestel. Griekenland zit er als land bij, Cyprus echter niet . . .

Misschien dit ook even bekijken : http://www.garmincyprus.com/
              Last edited by Franciskine; 24 april 2012, 14:06.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oja, nog vergeten: nog maar een paar jaar geleden werd ik vanaf thuis naar Alicante gestuurd via Luik, Luxemburg, Lyon. Nu is dat plots Antwerpen, Parijs, Clermont-Ferrant. Besparing: maar liefst 23 km. Zo verdien ik m'n updates weer snel terug.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                  Oja, nog vergeten: nog maar een paar jaar geleden werd ik vanaf thuis naar Alicante gestuurd via Luik, Luxemburg, Lyon. Nu is dat plots Antwerpen, Parijs, Clermont-Ferrant. Besparing: maar liefst 23 km. Zo verdien ik m'n updates weer snel terug.
                  Is het ook niet goedkoper via Clermont qua péage?
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                    Is het ook niet goedkoper via Clermont qua péage?
                    Geen idee eigenlijk. Ik heb zo'n Télépeage-ding in de auto en daardoor heb ik werkelijk geen idee van de kosten. Maar als 't druk is aan de tolpoort is het wel lekker snel.

Ik zou het wel kunnen opzoeken op mijn bankafschriften maar dan weet ik nog niet hoeveel het via Lyon kost. Volgens mij is er wel een site met de prijzen per deeltraject.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Ik gebruik al een hele tijd de Garmin Nuvi 1695, kostprijs 199€, ik heb daar de levenslange kaartupdates bijgekocht voor 89€, levenslang is de levensduur van het toestel. Griekenland zit er als land bij, Cyprus echter niet . . .

Misschien dit ook even bekijken : http://www.garmincyprus.com/
                      Bedankt voor de info. Dus het is geen oplossing om een Nuvo aan te schaffen daar er standaard ook geen Cyprus bij zit.

Ik werk wel graag met tomtom maar vind het gewoon jammer dat als je 300 euro betaald voor een GPS met kaarten van Europa je nog eens extra moet betalen voor Griekenland & Cyprus. Ik denk dat ik me daar wel zal behelpen met een wegenatlas, deze krijg je meestal wel van de verhuurmaatschappij.

mir

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                        Bedankt voor de info. Dus het is geen oplossing om een Nuvo aan te schaffen daar er standaard ook geen Cyprus bij zit.

Ik werk wel graag met tomtom maar vind het gewoon jammer dat als je 300 euro betaald voor een GPS met kaarten van Europa je nog eens extra moet betalen voor Griekenland & Cyprus. Ik denk dat ik me daar wel zal behelpen met een wegenatlas, deze krijg je meestal wel van de verhuurmaatschappij.

mir
                        De nieuwe kaartupdate 2011.12 West Europa zou wel degelijk Cyprus bevatten Mir, prijs is wel 74€ dacht ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                          De nieuwe kaartupdate 2011.12 West Europa zou wel degelijk Cyprus bevatten Mir, prijs is wel 74€ dacht ik.
                          Bedankt, ik bekijk het even.

mir

Comment

Working...
                          X