Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Werkloze moderator door.......Avast!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Werkloze moderator door.......Avast!!!!

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Yepse, maar Les kent mij en hij grapte maar, kan ik best verdragen.
    Bij mijn weten, op de iMac van mijn echtgenote staat er niks van anti 4us noch een soort Malwarebytes, en ze surft toch ook veel op internet, is haar iMac nog nooit geïnfecteerd geweest.

Daar was het om te doen, niet om een Mac vs PC oorlog te starten, maar met die Mac kun je niet werkloos zijn, zelfs al laat de PC het door malware afweten.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Yepse, maar Les kent mij en hij grapte maar, kan ik best verdragen.
      Sorry. Dat had ik niet (meteen) door. Nu wel dus.

Bij mijn weten, op de iMac van mijn echtgenote staat er niks van anti 4us noch een soort Malwarebytes, en ze surft toch ook veel op internet, is haar iMac nog nooit geïnfecteerd geweest.
      De beste antivirus is gezond verstand, op PC én op Mac, maar dat neemt niet weg dat de links in mijn post interessant leesvoer zijn voor Mac gebruikers.

edit
      Niet om een discussie op te starten (of voort te zetten) maar ik lees juist dit : http://computertotaal.nl/hardware/25...-miljoen-.html. Dus ... uh ... nu ja, je weet wel.
      Last edited by nabi; 19 april 2012, 23:05.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Daar was het om te doen, niet om een Mac vs PC oorlog te starten, maar met die Mac kun je niet werkloos zijn, zelfs al laat de PC het door malware afweten.
        Dat weet ik wel dat jij dat niet doet, maar mijn pc liet het niet afweten door malware hoor.
        Het was Avast die de linken naar de foto's in Dropbox blokkeerde.
        Het topic ging open zoals gewoonlijk, maar dan kwam die waarschuwing en in plaats van foto's te zien zag ik het gekende wit vierkantje met rode X erin.

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
        Sorry. Dat had ik niet (meteen) door. Nu wel dus.
        't Is u vergeven.

De beste antivirus is gezond verstand, op PC én op Mac, ..........

Voilà, den dezen hier denkt daar precies hetzelfde over.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Ik gebruik ook Avast en Dropbox en heb nergens last van.
          Avast is één van de beste virusscanners die er is, nooit geen problemen mee!
          Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
          Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
            Ik gebruik ook Avast en Dropbox en heb nergens last van.
            Avast is één van de beste virusscanners die er is, nooit geen problemen mee!
            Jawadde, ik ben hier een ouder bakske aan het installeren met XP erop.
            Avast geïnstalleerd en dat liep goed hé.
            Nog wat progjes er op gezet en ineens springt die Avast op met de melding dat er "VERDACHTE" software op mijn pc gevonden was.
            Uiteindelijk weet Avast niet wat er moet mee gebeuren en krijg een bericht dat ik toch best oplet met dat programma.
            Ik klik OK en ......... de ene waarschuwing na de andere, zonder ophouden.
            Het ging om de software van mijn linksys draadloze PCI kaart.
            Met veel moeite en na verschillende pogingen dan toch Avast kunnen verwijderen.
            Zet er dan PCTools op, amaai, kon met dat ding moeite nog surfen, dus ook eraf.
            Nu staat Avira er op en dat draaid lekker.
            Maar die 4-us scanner van PCTools wat een kl...rij, kon verdorie zelfs XP niet meer updaten.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Nog wat progjes er op gezet en ineens springt die Avast op met de melding dat er "VERDACHTE" software op mijn pc gevonden was.
              Uiteindelijk weet Avast niet wat er moet mee gebeuren en krijg een bericht dat ik toch best oplet met dat programma.
              Maar die 4-us scanner van PCTools wat een kl...rij, kon verdorie zelfs XP niet meer updaten.

Grtz, RF
              Microsoft Security Essentials (=gratis).
              Probeer die eens
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus

Microsoft Security Essentials (=gratis).
                Probeer die eens
                Da's inderdaad een juweeltje... :-)
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Grtz, RF
                  Nooit geen problemen gehad en werk al jaren met Avast, dus misschien was die software wel corrupt!
                  Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                  Cybershot Photo Website!

Comment

Working...
                  X