Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aansluiting Voedingen EATON APR48.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aansluiting Voedingen EATON APR48.

    Hallo,

    Ik heb hier een viertal nieuwe voedingen, Merk EATON, Type APR48 DEZE
    Nu zou ik deze willen gebruiken als aleenstaande voeding, 48 volt 31 Amp.
    De contactpunten voor primaire en secundaire spanning heb ik, maar omdat deze voedingen normaal in samenstelling werken, ben ik op zoek hoe ik deze kan gebruiken als alleenstaande voeding, maar ik heb reeds het ganse internet afgezocht, maar kan de schakeling niet vinden.

    Als ik ze nu inschakel, gaan deze tot 54 volt, maar gaan na enkele seconden in veiligheid, dan zakt de spanning tot ergens rond de 20 volt, en herbegint het hele verhaal, terug naar 54 volt.....

    Dus ben ik op zoek waar ik de aansluiting van de sens en trim kan terugvinden, iemand een idee hoe je dat kan meten of weten ?

  • #2
    Re: Aansluiting Voedingen EATON APR48.

    Geert, zijn dat geen voedingen met een no-break functie? Verwacht deze voeding geen aansluiting aan batterijen? Mogelijk ben ik verkeerd maar denk dat daar wel een clou kan zitten.

    Comment


    • #3
      Re: Aansluiting Voedingen EATON APR48.

      Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Geert, zijn dat geen voedingen met een no-break functie? Verwacht deze voeding geen aansluiting aan batterijen? Mogelijk ben ik verkeerd maar denk dat daar wel een clou kan zitten.
      Ik heb deze reeds belast Vincent, met hetzelfde resultaat.

      Normaal worden deze met meerdere in een rack geplaatst, en krijgen van daar uit een terugkoppeling, maar het moet ook mogelijk zijn om via de vijf overige pennen deze een SENS te geven, en dan met een potmeter en weerstand te trimmen, maar op de connector is niets terug te vinden, deze voedingen worden inderdaad in Backup systemen met batterijen gebruikt, maar het zijn de eerste waar ik de schakeling niet kan terugvinden, ik heb er hier ook van 12 Volt 41 Amp, die zonder problemen te schakelen zijn.

      Probleem is dat ik als niet zelfstandige moeilijk het schakelschema zal loskrijgen bij EATON.

      Comment

      Working...
      X