Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshop on TED TALK

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Photoshop on TED TALK

Een toespraak van Erik Johansson met uitleg waarom hij foto's maakt zoals hij ze maakt.
    Dit is maar 1 van de vele gastsprekers op het TED forum waar héél veel leuke toespraken gehouden worden, gaande van gezindsplanning en dood, photoshop en andere tech onderwerpen, medisch als cultureel, ...
    De site en toespraken zijn wel exclusief in het Engels.

Maar hier dus deze over Photoshop en of een foto nu al dan niet gemaakt moet worden zoals hij ze maakt:

Re: Photoshop on TED TALK

Inderdaad Vincent, VERBEELDING daar draait het om, stel je eens voor wat we zouden zijn zonder verbeelding.

Iedere creatie van wat dan ook ontsaat uit een verbeelding, feit is wel dat de één méér verbeelding heeft dan de ander, en gelukkig hebben we dat niet allen op hetzelfde vlak.

De site en toespraken zijn wel exclusief in het Engels.
    Ps. Bij je link kan je kiezen voor ondertiteling, ben ik gelukkig mee.
    Mischien wordt volgende toespraak er wel een " hoe kan ik klank en beeld cyncroniseren"

Comment

Re: Photoshop on TED TALK

Het was mij nog niet opgevallen Geert van die ondertitels. Ik bezoek heel regelmatig die site en er zitten werkelijk pareltjes van bevlogen sprekers tussen. Een echte aanrader.

En over verbeelding, zelf Einstein liet noteren dat verbeelding belangrijker is dan kennis.

Comment

Working...
      X