Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet Yello probleem bij het starten van streaming

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Telenet Yello probleem bij het starten van streaming

Ik heb een digicorder, asus transformer ics 4, recentste adobe flash en adobe air, maar toch deze foutmelding.
    Ok ben geen internetklant van telenet meer wegens hun geldbejagmonopolie, maar wel digitale tvklant. Weet dat je ook internetklant moet zijn, maar als ik hier inlog op yelo met telenet gebruikersnaam en paswoord van een kennis, die wel voor beiden klant is, nog steeds dit probleem. Moet je echt ook fyziek naast je eigen digicorder staan ofzo, of ergens op je telenetaccount nog yello activeren ofzo?

Re: Telenet Yello probleem bij het starten van streaming

Ik had hetzelfde op mijn Galaxy.

Ik heb de adobe gewist en opnieuw geïnstalleerd, dan ging het wel.

Werkt overal waar wifi is.

Comment

Telenet geldbejagmonopolie?
      Wie probeert hier te profiteren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
        Ik heb een digicorder, asus transformer ics 4, recentste adobe flash en adobe air, maar toch deze foutmelding.
        Ok ben geen internetklant van telenet meer wegens hun geldbejagmonopolie, maar wel digitale tvklant. Weet dat je ook internetklant moet zijn, maar als ik hier inlog op yelo met telenet gebruikersnaam en paswoord van een kennis, die wel voor beiden klant is, nog steeds dit probleem. Moet je echt ook fyziek naast je eigen digicorder staan ofzo, of ergens op je telenetaccount nog yello activeren ofzo?
        Commentaar geven op het geldgewin van Telenet en dan PC Tv willen kijken met de account van iemand anders. Dit is er ver over.
        Bel eens met de helpdesk ,die gaan je zeker verder helpen
        Comfortably numb with my Pentax

Comment

Ja ik had adobe air reeds opnieuw geinstalleerd, zal flash zelf ook nog eens proberen.
          En voor de commentators : dit was gewoon als test dat ik dit mocht proberen van een kennis, dus onnodige opmerkingen. Telenet rekent jullie internet volle pot of bij basicnet geen volume vergeleken met de alternatieve providers, snelheid is relatief voor de snelheidsfreaks, jullie lopen er met jullie ogen open in

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Purple Bekijk bericht
          Ik had hetzelfde op mijn Galaxy.

Ik heb de adobe gewist en opnieuw geïnstalleerd, dan ging het wel.

Werkt overal waar wifi is.
          Last edited by 2010; 13 april 2012, 12:51.

Comment

ik loop er graag met mijn ogen open in, voor 15 euro per maand, fibernetXL 2digicorders en vaste telefoon, mij hoor je niet klagen :P

zelfs al had ik geen medewerkerskorting dan zou ik nog altijd voor telenet kiezen :P
            al teveel miserie gezien bij belgabrol.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
              ... toch deze foutmelding.
              Welke foutmelding?

Comment

Volgens mij gaat dat niet.
                Als ik ingelogd ben op ons draadloos internet van Belgacom dan krijg ik inderdaad geen toegang tot yelo (live-tv toch niet), ook al ben ik ingelogd op ons telenet-account bij yelo. Dat kan ik alleen maar als ik ingelogd ben via ons draadloos internet van telenet (wij hebben nu tijdelijk beide netwerken, eentje moet nog afgesloten worden).

Die telenet-router beheert het hele boeltje, dus met het telenetaccount alleen heb je niet genoeg.

Comment

Working...
                X