FOD Financiën waarschuwt voor frauduleuze website
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Belastingen !!!
Collapse
X
-
-
Re: Belastingen !!!
Als ze je geld terug willen geven dan weet je toch al genoeg dan is het bedrogTouch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk berichtAls ze je geld terug willen geven dan weet je toch al genoeg dan is het bedrog.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk berichtAls ze je geld terug willen geven dan weet je toch al genoeg dan is het bedrog.
Comment
-
-
Waarschijnlijk wel. Ik hoorde op het nieuws François Adyns (??), de woordvoerder van Financiën, en meende begrepen te hebben dat er inderdaad slachtoffers waren.
Alhoewel, en sorry voor de betrokken slachtoffers, maar hoe goedgelovig moet je zijn? Je krijgt geld terug (hoeveel? kan dat bedrag wel ongeveer kloppen? heb ik niet al eerder een bericht gehad? misschien storten ze nog eens? ...) als je je kredietkaart gegevens doorgeeft (tiens, ze hebben mijn bankrekeningnummer toch? En van waar hebben ze mijn emailadres?) Allemaal vragen. En even nadenken zou veel helpen.
Als je je daardoor laat vangen, daar helpt echt geen virusscanner (of Apple ) tegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk berichtals je je kredietkaart gegevens doorgeeft (tiens, ze hebben mijn bankrekeningnummer toch? En van waar hebben ze mijn emailadres?)Last edited by on4bam; 10 april 2012, 23:14.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk berichtWaarschijnlijk wel. Ik hoorde op het nieuws François Adyns (??), de woordvoerder van Financiën, en meende begrepen te hebben dat er inderdaad slachtoffers waren.
Alhoewel, en sorry voor de betrokken slachtoffers, maar hoe goedgelovig moet je zijn? Je krijgt geld terug (hoeveel? kan dat bedrag wel ongeveer kloppen? heb ik niet al eerder een bericht gehad? misschien storten ze nog eens? ...) als je je kredietkaart gegevens doorgeeft (tiens, ze hebben mijn bankrekeningnummer toch? En van waar hebben ze mijn emailadres?) Allemaal vragen. En even nadenken zou veel helpen.
Als je je daardoor laat vangen, daar helpt echt geen virusscanner (of Apple ) tegen.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk berichtIk zou nochtans niet graag iedereen die terugkrijgt willen eten geven
Ik heb er hier weer al een dikke liggen die ik eerst moet betalen en dan een maand later word de fout die ze zelf gemaakt hebben rechtgezet en trek ik daar een deel van terug.D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk berichtJe kan gelijk hebben maar die wel belastingen moeten betalen wil ik zeker niet te eten willen geven.
Ik heb er hier weer al een dikke liggen die ik eerst moet betalen en dan een maand later word de fout die ze zelf gemaakt hebben rechtgezet en trek ik daar een deel van terug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk berichtDat laatste is onzin! Je moet betalen wat je verschuldigd bent. Niet meer. Nooit!D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk berichtMoet ik ze eens op sturen dan ik heb er ene liggen van ongeveer €4700 te betalen en een maand later trek ik er dan €2700 van terug.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk berichtMoet ik ze eens op sturen dan ik heb er ene liggen van ongeveer €4700 te betalen en een maand later trek ik er dan €2700 van terug.The Knight That Says Ni...kon
Comment
Comment