Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Motorrijders

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Motorrijders

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
    Welk type was die Honda met de motor aan het achterwiel 50cc 4-takt ? (Rond 1967-1970).
    't is den deze P50

De échte little Honda PC50
    Last edited by toerist; 13 april 2012, 17:32.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Comment

Derde jaar met deze stalen ros: Intruder 1500

Comment

Het eerste wat door mijn gedachten gaat als ik de achterkant van een motor zie is : waarom hebben ze die prachtige oude nummerplaten vervangen door die psychedelische wasborden van nu ?

Comment

Italjet was ook populair in de '60.
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Hey,

hier nog een motorijder.
            Kalmpkes aan he, ik ben ook al wat ouder.

Staf
            http://www.freewebs.com/drummerstaf/...o%201kopie.JPG

Comment

Hier ook al 18 jaar moto's in huis. Na eerst met een ZZR 1100 te hebben gereden tot de motor het begaf kwam er een CBR 1000 F in huis. Na een paar jaar is daar een Aprilia RSV 1000 bijgekomen. Dan CBR en Aprilia weggedaan en terug een Aprilia 1000 Factory aangeschaft.

Grtz,
              Ivo
              Canon: EOS 40D + BG-E2 |Tokina 11-16 f2.8 (IF) DX | EF-S 17-55mm f2.8 IS | EF 50mm f1.4 | EF 70-200 f2.8 IS | EF 1.4x II | 430EX

Comment

Toen ik gisteren even met de Nas heb gespeeld, heb ik Photo Station geinstalleerd.
                Ik heb dan alle foto's van de motoren in een album geplaatst.

Als je alle albums van "Bikes BDleden" ziet kan je met toevoegen 'n album maken.
                De foto(s) die je upload gaan naar jouw album.
                Als titel gebruik je nickname van BD voor het album.
                En als je de foto(s) upload geef dan meteen de juiste motor aan de filename.

BV Gebruik ipv dsg_049.jpg > Yamaha Vmax.jpg. Dan komt er onder je foto ook die naam te staan zonder extensie jpg.
                De foto mogen in full size worden gepost.(liefst jpg)
                Het is niet mogelijk om foto's te deleten.
                Er kan commentaar op iedere foto worden gegeven.
                Dus wil je 'n foto verwijderen dan geef dat op in het commentaar en ik krijg automatisch 'n email.
                Handig is ook dat je de link kan opvragen. Deze word dan automatisch in je plakbord geplaatst, zodat je die in 'n mail of forum kan plakken.

Als er mensen zijn die hun reeds geposte foto(s) willen vergroten (voor diavoorstelling) dan kan dat door gewoon 'n nieuwe upload en ik verwijder de vorige verkleinde versie.

Niets moet, maar het zou 'n topic moeten worden met Show Me Your Bike.

Nogmaals de URL : http://nas-w00ha.hopto.org
                Inlog: bdleden
                Pasw: w00ha

Of direct met http://bdleden:w00ha@nas-w00ha.hopto.org/photo/
                Je kan 'n melding krijgen over phising site, maar die moet je gewoon negeren.
                Last edited by w00ha; 18 april 2012, 08:25.

Comment

Amai, das een tof initiatief,
                  zal eens kijken om er paar schone beeldjes bij te gooien van mijn cb'tje...
                  mogen andere moto's ook ? (moto's waar ik op 'kwijl'? )
                  It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                    Amai, das een tof initiatief,
                    zal eens kijken om er paar schone beeldjes bij te gooien van mijn cb'tje...
                    mogen andere moto's ook ? (moto's waar ik op 'kwijl'? )
                    Alles mag met 'n beetje orde voor het archief.
                    Nieuwe albums worden onder de verzameling Bikes BDleden gemaakt.
                    Vermits je reeds al 'n album hebt, kan je onder je album nog sub album maken.
                    ttz: maak 'n album aan onder jouw album met je kwijlmoto's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                      Toen ik gisteren even met de Nas heb gespeeld, heb ik Photo Station geinstalleerd.
                      Ik heb dan alle foto's van de motoren in een album geplaatst.
                      Inderdaad een tof initiatief... Maar ik vind wel dat de leden zelf er hun foto's maar
                      moeten inzetten. Niet zomaar de foto's even uploaden in een map op een website waar
                      wij ze zelfs niets kunnen verwijderen. Dat vind ik dan weer niet zo een leuk systeem.

Nu niet om moeilijk te doen of vervelend over te komen, maar mijn map mag je dan
                      wel even helemaal verwijderen. Als ik mijn foto's en motoren ergens online zet, dan
                      heb ik liever dat ik dat zelf gedaan heb, weet waar ze staan en dat ik er zel ook de
                      controle over heb en ze kan verwijderen wanneer ik wil.

Dus gelieve even de map "The Art Of Silence" met de inhoud van de Vmax en Z1000
                      even helemaal te verwijderen als je wil. Verder veel succes met het initiatief .

Alvast bedankt!

Edit: Ik kan onder de foto's ook niet reageren, dus kan ik er niet onderzetten om ze te verwijderen.
                      Dit werkt blijkbaar niet helemaal goed...
                      Last edited by The Art Of Silence; 18 april 2012, 11:51.

Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
                      Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Art Of Silence Bekijk bericht
                        Inderdaad een tof initiatief... Maar ik vind wel dat de leden zelf er hun foto's maar
                        moeten inzetten. Niet zomaar de foto's even uploaden in een map op een website waar
                        wij ze zelfs niets kunnen verwijderen. Dat vind ik dan weer niet zo een leuk systeem.

Nu niet om moeilijk te doen of vervelend over te komen, maar mijn map mag je dan
                        wel even helemaal verwijderen. Als ik mijn foto's en motoren ergens online zet, dan
                        heb ik liever dat ik dat zelf gedaan heb, weet waar ze staan en dat ik er zel ook de
                        controle over heb en ze kan verwijderen wanneer ik wil.

Dus gelieve even de map "The Art Of Silence" met de inhoud van de Vmax en Z1000
                        even helemaal te verwijderen als je wil. Verder veel succes met het initiatief .

Alvast bedankt!

Edit: Ik kan onder de foto's ook niet reageren, dus kan ik er niet onderzetten om ze te verwijderen.
                        Dit werkt blijkbaar niet helemaal goed...

Voor te beginnen had ik hier en daar wel wat verwacht, maar geen angst : ik respecteer iedereen zijn mening of foto materiaal....np...
                        Je album wordt onmiddellijk verwijderd.

Als ik dit ff mag zeggen:
                        Je kon wel commentaar toevoegen als je 1 foto opendoet en hier gewoon vermelden dat je ze wilt verwijderen. Ik krijg dan automatisch 'n email,ook als iemand anders commentaar geeft op gelijk welk album.

Dat je de foto's zelf niet kan verwijderen vind ik ook vreemd (dat had ik ook vermeld).
                        Ik kan niet meer rechten toewijzen en daar hoort deleten niet bij. (vond ik ook vreemd). Maar het kan zijn dat niet iedereen, iemand anders zijn foto's kan verwijderen. Het blijft trouwens 1 album, wat gedeeld is met meerdere gebruikers, nml: bdleden.
                        Voor dit te omzeilen moet ik meerdere of voor ieder lid 'n account aanmaken en dan staan ze niet samen onder Bikes BDleden.
                        Ik kan moeilijk iedereen admin rechten toekennen, want dan loopt het in 't honderd.
                        Vergeet niet als je eenmaal iets deelt via internet staat het zowiezo op de WWW. Dus zie ik het probleem niet direct, maar gelijk gezegd zal ik jouw album gewoon verwijderen.
                        Last edited by w00ha; 18 april 2012, 15:24.

Comment

Je album wordt onmiddellijk verwijderd.
                          Dankjewel

Als ik dit ff mag zeggen:
                          Je kon wel commentaar toevoegen als je 1 foto opendoet en hier gewoon vermelden dat je ze wilt verwijderen.
                          Heb ik geprobeerd maar werkte niet...

Vergeet niet als je eenmaal iets deelt via internet staat het zowiezo op de WWW. Dus zie ik het probleem niet direct, maar gelijk gezegd zal ik jouw album gewoon verwijderen.
                          Ik zie ook geen probleem en maak ook geen probleem, maar vroeg gewoon om de foto's
                          te verwijderen. Die staan inderdaad "op de WWW." zoals u het zegt. Maar dan heb ik
                          ze er wel zelf opgezet en niet iemand anders. Dan heb ik het beheer van waar ze op de
                          WWW. staan en kan ik ze ook verwijderen van waar en wanneer ik dat wil...

Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
                          Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Art Of Silence Bekijk bericht
                            Dankjewel

Heb ik geprobeerd maar werkte niet...

Ik zie ook geen probleem en maak ook geen probleem, maar vroeg gewoon om de foto's
                            te verwijderen. Die staan inderdaad "op de WWW." zoals u het zegt. Maar dan heb ik
                            ze er wel zelf opgezet en niet iemand anders. Dan heb ik het beheer van waar ze op de
                            WWW. staan en kan ik ze ook verwijderen van waar en wanneer ik dat wil...
                            Commentaar geven op 'n foto werkt wel. Heb dat getest voor ik je album heb verwijderd. Ik heb me dan ook als bdleden ingelogd om zeker te zijn.
                            Ik krijg dan de volgende email bv op Koeno zijn eigen upload.

Hallo,

Een bezoeker heeft commentaar voor u achtergelaten.

Fotoalbum: Bikes BDleden/Koeno
                            Titel: urbansujpg.jpg
                            Tijd: 2012/04/18 20:31:09
                            Naam: w00ha
                            E-mail:
                            Commentaar:

Welk motortje staat daar rechts ?

Sincerely,
                            Photo Station 5

Over dat laatste bedoel ik alleen mee, hoe kan je nu 'n link openbaar posten en dan verwachten dat niemand die download? Ik heb ze immers ook in het album geplaatst, net zo goed als andere dat ook kunnen op andere plaatsen waar je ook niet aankan of beheren ?

Maar soit, ik wil er zeker geen discutie mee beginnen.
                            Het gevraagde is gebeurd, maar ik reageer alleen op de software (die wel werkt) en het verspreiden van persoonlijke gegevens met de nodige gevolgen.

Comment

Interessante rit op 5 mei, wie rijd er mee?.
                              http://http://rots-dhc.nl/Bevrijdingsrit.html
                              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

ik heb vroeger een Honda GL1000Ltd gehad uit 79 (hield enkel van de oude wrakken),
                                niet zo'n ijscrêmebak, maar een volledig gestripte, zonder windschermen, zonder koffers, zonder pinkers, zelfs zonder zadel (enkel een verlaagd panzitje)
                                was wel een leuk ding, zwart met houten tankklep (voor de kenners) en houten handvaten, originele chroméspatborden, een limited edition op 2000 stuks gemaakt in de VS naar aanleiding van 200 jaar onafhankelijkheid.
                                het was retro maar zonder pretentie. ik ben er volledig mee gestopt (al euh een jaar of 15 denk ik), andere prioriteiten en het wereldje er rond beu.
                                Schroniskogórskie Photography

Comment

Working...
                                X