Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fototoestel gered, maar zelf in de problemen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fototoestel gered, maar zelf in de problemen

Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
    Waar woon jij ?
    Hmm volgens profiel 11190 Peyrolles, Aude, Frankrijk
    Never resist temptation or it could go away...
    Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
      Akkoord, ik heb zelden de reflex onmiddellijk naar het profiel te kijken. Inderdaad, daar zullen ze wel een mooiere 2de Paasdag gehad hebben !!!!

Comment

Inderdaad, het is prachtig weer. Helder, nog nooit zo helder geweest. Normaal is het rond deze tijd al redelijk warmer en hangt er vanaf 's morgens een nevel maar nu blijft de temperatuur hangen rond de 22°zodat alles klaarhelder is.
        Het is één van de bijzondere dagen dat we de sneeuw op de hoge Pyreneeën nog goed kunnen zien.

Enne, merci voor de steun- en andere reacties!
        Groetjes en ook mooi weer voor jullie daar gewenst!
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Spoedig herstel Marie-Anne.

Als het een steun kan zijn, de kosten van je voet zijn voor het ziekenfonds, en deze zal genezen.
          Iemand een idee hoe lang dat duurt...?
          De dokter hier is heel vaag daarover
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
            Iemand een idee hoe lang dat duurt...?
            De dokter hier is heel vaag daarover
            Is er een dokter op het forum ?

Moeilijk te zeggen hé Marie-Anne, als je eigen dokter zich niet uitspreekt blijkt het wel
            serieus te zijn, maar reken toch op een drietal weken, en dan nog wat naverzorging,
            ik heb het zelf ooit eens aan de hand gehad, geen lachertje, maar er zijn ergere dingen.

Ervaren Kiné mannen als Enero & Franciscine zullen je daar ongetwijfeld méér kunnen over vertellen.

Comment

Net als iedereen heb ik de niet altijd snuggere reactie mijn camera/gitaar/glas... misschien zelfs mijn vrouw te willen vangen, eventueel ten koste van mijn gezondheid...

Eenmaal heb ik de reflex gehad mezelf voor te laten gaan. Ik was de boot van mijn buur aan het lossnijden (het peil van het Veerse Meer zakt zo'n 70cm in de winter) met een vlijmscherpe Victorinox, en die gleed uit mijn handen. Gelukkig heb ik die laten plonzen, anders had ik zware verwondingen gehad aan de pezen van mijn vingers. Het mes ligt nog steeds in het slib in de haven, ondanks vele dreggings met een krachtige magneet. RIP.
              D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
                Eenmaal heb ik de reflex gehad mezelf voor te laten gaan. Ik was de boot van mijn buur aan het lossnijden (het peil van het Veerse Meer zakt zo'n 70cm in de winter) met een vlijmscherpe Victorinox, en die gleed uit mijn handen. Gelukkig heb ik die laten plonzen, anders had ik zware verwondingen gehad aan de pezen van mijn vingers. Het mes ligt nog steeds in het slib in de haven, ondanks vele dreggings met een krachtige magneet. RIP.
                Met een magneet?
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                  Met een magneet?
                  De bladen van een Victorinox zijn inderdaad niet euh interessant voor een magneet, maar de body voelt zich wel aangetrokken. Je hebt speciaal krachtige magneten voor het dreggen, handig als je een anker kwijt bent (en ik ken zo een paar pechvogels), en die kunnen een Victorinox (of een Wenger...) opvissen, ik heb de proef op de som genomen met een ander mes (op het droge). Punt is dat zo'n open mes niet valt, maar dwarrelt, en behoorlijk ver van de verticale kan afwijken.
                  D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Mijn gezondheid is toch belangrijker dan mijn gerief. Anderzijds, ik weet niet hoe ik zou reageren. En kijkend door de zoeker, ben je blind.

Ik mag er niet aan denken als de Konikspaarden in Hoboken ineens een paniekaanval krijgen en mijn richting uitlopen.

Veel beterschap.
                    Canon-man. Concerten en natuur.
                    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Ervaren Kiné mannen als Enero & Franciscine zullen je daar ongetwijfeld méér kunnen over vertellen.
                      Mijne kinéman hier zegt vandaag ongeveer 15dagen. Dat MOET korter kunnen voor mij.

En laat nu onze beste kinesist van hier in de streek terug naar België te zijn getrokken
                      Touch the Earth...Gently
                      www.passionsenfrance.com

Comment

Marie~Anne, echografie laten nemen?? Want zonder dat kan niemand de ernst van je letsel juist beoordelen....
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          Marie~Anne, echografie laten nemen?? Want zonder dat kan niemand de ernst van je letsel juist beoordelen....
                          Is gisteren gedaan hoor. Gescheurde ligamenten en ernstige verstuiking. Pffft, nog 15 dagen te gaan in schelp. Enfin, als ge dat "gaan" kunt noemen hé. Maar zoals reeds boven gezegd: het gaat wel voorbij
                          Touch the Earth...Gently
                          www.passionsenfrance.com

Comment

Is gisteren gedaan hoor. Gescheurde ligamenten en ernstige verstuiking. Pffft, nog 15 dagen te gaan in schelp. Enfin, als ge dat "gaan" kunt noemen hé. Maar zoals reeds boven gezegd: het gaat wel voorbij
                            sterkte.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bereid je maar voor op een langere revalidatie dan 14 dagen vooraleer je weer alles kan . . . de echte serieuze revalidatie begint eigenlijk maar pas nadat je uit de schelp komt . . .
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                              X