Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fototoestel gered, maar zelf in de problemen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fototoestel gered, maar zelf in de problemen

Dit heb ik vorige week voorgehad.

Wandelen...fotograferen... terug een beetje wandelen... struikelen over een onnozel klein takje... vallen... toestel proberen redden... gelukt (GELUKKIG )... resultaat : een zware verstuiking en gescheurde pees in de rechtervoet. Rondpikkelen in het huis terwijl het nu juist zo schoon weer is.
    Dus dat zal een tijdje niet fotograferen worden.

Hebben jullie dat ook al voorgehad? En hoe is het jullie vergaan?

Beste paaswensen
    Marie-Anne
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

Re: Fototoestel gered, maar zelf in de problemen

Een goede revalidatie toegewenst !

Comment

Ik ben eens tot bijna aan mijn middel in een moeras gezakt door één misstap. Eerste reflex was toch ook mijn arm, waarmee ik de camera vasthield, omhoog steken ipv te zorgen dat ik me ergens aan kon vasthouden.
      Ben er met een lekker geurtje en een hoop gevloek vanaf gekomen, maar uiteindelijk was het wel de verkeerde reflex op dat moment.

Comment

eens trede gemist en van trap gevallen, mij op de rug gedraaid en toestel omhoog gehouden. toestel OK, ik 14 dagen platte rust
        Sony RX10 Mark IV
        nog een fijne dag verder!
        Guido

Comment

Tja,

Je moet er wel wat voor over hebben hé ....
          Veel beterschap gewenst.

Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Ik herken mezelf hierin.

Comment

Ik ken iemand die haar pols en een 5D + 24-70 heeft gebroken door te struikelen.

Lang geleden (begin jaren '90) heb ik ooit een persfotograaf een stapje te ver achteruit zien zetten terwijl hij een foto maakte. Er kwam een auto voorbij, toen die gepasseerd was zette hij een stapje achteruit, maar hij had niet gezien dat er nog een brede aanhanger achter die auto hing.

Als je foto's maakt, dan zie je het gevaar niet altijd afkomen, zeker niet terwijl je door de lens kijkt.

Ik heb al wel een spierscheur opgelopen door op een heel koude winterdag snel even een crossparcours te willen oversteken.
              Het was flink aan het vriezen, ik stond al een hele tijd op dezelfde plaats, en ik wou ook eens foto's maken vanaf de andere kant.
              Toen er eventjes geen motor door kwam spurtte ik naar de overkant, en voelde ik iets knappen achteraan in mijn rechter onderbeen...
              Met heel veel moeite ben ik toen terug naar de auto gepikkeld, het was over met foto's maken voor die dag (en ook voor de daarop volgende weken).
              Last edited by Black B@ndit; 9 april 2012, 10:16.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Nog zelf niet meegemaakt met een fototoestel, maar ik denk wel dat iedereen hetzelfde al heeft meegemaakt met een glas dat valt en je toch wil redden in de val.
                Je doet meestal jezelf pijn met zo'n zaken, zelfs al is het niks waard, en zeker je gezondheid al niet.

Ik zou het beschouwen als een natuurlijke reflex die in sommige gevallen achteraf toch niet zo de slimste blijkt te zijn. Maar achteraf is alles simpel te beoordelen natuurlijk.

Stel je de vraag, zou je de volgende keer nog je toestel proberen te redden? Persoonlijk denk ik van wel.

Veel beterschap gewenst!

Comment

Ik loop al jaren in mijn vrije tijd rond met een rugzak gevuld met glas, een dslr rond mijn nek en een statief in mijn handen, gevolg een ernstige hernia.
                  Zou ik mijn materiaal ooit thuislaten? NOW WAY!!!
                  Van verslaving gesproken
                  Mvg, Tin_tin
                  Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

Comment

'k wens je heel veel beterschap en een snel herstel. Bijt je tanden niet stuk op het feit dan je niet kunt gaan fotograferen want....een ongeluk komt nooit alleen!
                    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Ik vraag mij af hoe velen hier zouden reageren als ze hun vrouw in hun handen dragen.... ...... en struikelen.......
                      Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
                      De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

Comment

Ik liep vorige zomer in Knoke op de dijk naast het fietssuggestiestroken toen er een fietser mij langs achter aanreed, terwijl ik door mijn knieën zakte was mijn eerste reactie ook toestel omhoog houden.
                        Er zaten daar twee oude dames en hun eerste reactie was ook oei meneer zijn toestel maar verder niks, de fietser in kwestie was een dochter van het gezin* die aan het fietsen waren, geen enkel persoon(vader noch moeder) heeft aan mij gevraagd of ik gewond/schade had, ze zijn zonder boe of ba gewoon door gefietst
                        Heb een halfuur moeten bekomen van de slag, zag lijkbleek volgen mijn halve trouwboek.
                        *Mochten de personen in kwestie dit lezen gelieve mij te contacteren om julle te veronschuldigen
                        Oorspronkelijk geplaatst door leyton Bekijk bericht
                        Ik vraag mij af hoe velen hier zouden reageren als ze hun vrouw in hun handen dragen.... ...... en struikelen.......
                        Laten vallen natuurlijk
                        Never resist temptation or it could go away...
                        Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leyton Bekijk bericht
                          zie je handtekening)(.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Spoedig herstel Marie-Anne.

Als het een steun kan zijn, de kosten van je voet zijn voor het ziekenfonds, en deze zal genezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                              (...) het nu juist zo schoon weer is.
                              Waar woon jij ?
                              Spoedig herstel toegewenst. Alles gaat voorbij ook pijn & verdriet !

Comment

Working...
                              X