Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke, wa doede nu

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tommeke Tommeke Tommeke, wa doede nu

In alle eerlijkheid had ik na zijn afgelopen paar kwakkelseizoenen niet gedacht dat TB zo sterk zou terugkomen. Het kopje is fris blijkbaar, alle sterallures etc overboord gegooid en een prestatie dit jaar om trots op te zijn

Proficiat!!

Re: Tommeke Tommeke Tommeke, wa doede nu

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    In alle eerlijkheid had ik na zijn afgelopen paar kwakkelseizoenen niet gedacht dat TB zo sterk zou terugkomen. Het kopje is fris blijkbaar, alle sterallures etc overboord gegooid en een prestatie dit jaar om trots op te zijn

Proficiat!!
    inderdaad !
    Superprestatie dit seizoen

Comment

Tom Boonen is ne grote meneer! Tom proficiat jongen, zoals jij zijn er niet veel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht

Proficiat!!
        Inderdaad: +1
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Felicitaties aan TOM,
          Het is weeral een Belgske die het doet hé
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

Comment

Tja, mooie prestatie, en het is hem gegund.

Ik vind het gewoon bizar dat vorig jaar Gilbert overal de pannen van het dak reed, en dat Boonen dit jaar zo ver boven de rest uitsteekt.
            Ook bizar dat Cancellara een paar jaar geleden ineens 5-6km/h sneller reed dan Tom, misschien toch een motorke?

Wat me ook verwonderde is dat Museeuw nog steeds overal in de winnaarslijsten staat ondanks zijn wespen en ander ongedierte...

Laat ons hopen dat we vandaag een propere overwinning hebben gezien. Time will tell.

Comment

Inderdaad puike prestaties die TB dit jaar al heeft geleverd. Ben eveneens verrast en had niet gedacht dat dit nog zou mogelijk zijn. Zo zie je maar dat blijkbaar enkel de groten nog terug kunnen komen. De suprematie was vandaag weer groot. En wat mocht Cancellara erbij geweest zijn. Maar dit zullen we allicht nooit weten.
              Last edited by enero; 8 april 2012, 22:14.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                Ik vind het gewoon bizar dat vorig jaar Gilbert overal de pannen van het dak reed, en dat Boonen dit jaar zo ver boven de rest uitsteekt.
                Ook bizar dat Cancellara een paar jaar geleden ineens 5-6km/h sneller reed dan Tom, misschien toch een motorke?
                Omega Pharma misschien ?
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                  Omega Pharma misschien ?
                  't Scheelt een pak als je aan de bron zit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                    Het is weeral een Belgske die het doet hé
                    Je mag Belg zeggen hoor 1m92

Comment

Als fotografieamateur en als wieleramateur van 54, die wekelijks een 130km op de fiets zit vooral voor woon werk verplaatsingen.......heb ik hier deze middag van genoten tot tranen toe .....soms voel je die pijn van die kasseien, dat stof en zoveel meer dan ik met woorden kan uitleggen
                      Proficiat Tom
                      MVG. Hugo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk bericht
                        Als fotografieamateur en als wieleramateur van 54, die wekelijks een 130km op de fiets zit vooral voor woon werk verplaatsingen.......heb ik hier deze middag van genoten tot tranen toe .....soms voel je die pijn van die kasseien, dat stof en zoveel meer dan ik met woorden kan uitleggen
                        Proficiat Tom
                        Mooi gezegd, +1 !

Tom geniet ervan samen met Lore!

Comment

Tom Boonen weet niet half hoeveel mensen hij gisteren, en reeds eerder, gelukkig heeft gemaakt. Als je die uitzinnige mensen langs het parcours en op de wielerbaan ziet zou je niet geloven dat er nog iemand bestaat op de wereld die Tom zijn succes niet gunt.
                          Ik ben een kaarske gaan branden toen hij nog 52km alleen moest afwerken.
                          En volgens mijn kleindochterke "heeft Tom dat kaarske gezien en is dan hééééél hard gaan fietsen om Opa blij te maken ". Wel mijn schatteke heeft het juist, " Tom heeft mij weer blij gemaakt " ! Tot spijt van wie 't benijdt !

Comment

Een vetbetaalde sporter heeft mij nog nooit gelukkig gemaakt, mijn gezinnetje daarentegen wel.
                            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                              Tom Boonen weet niet half hoeveel mensen hij gisteren, en reeds eerder, gelukkig heeft gemaakt. Als je die uitzinnige mensen langs het parcours en op de wielerbaan ziet zou je niet geloven dat er nog iemand bestaat op de wereld die Tom zijn succes niet gunt.
                              Ik ben een kaarske gaan branden toen hij nog 52km alleen moest afwerken.
                              En volgens mijn kleindochterke "heeft Tom dat kaarske gezien en is dan hééééél hard gaan fietsen om Opa blij te maken ". Wel mijn schatteke heeft het juist, " Tom heeft mij weer blij gemaakt " ! Tot spijt van wie 't benijdt !
                              Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                              Een vetbetaalde sporter heeft mij nog nooit gelukkig gemaakt, mijn gezinnetje daarentegen wel.
                              Heeerlijk zoiets.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                              X