Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als ik een winkel zie met uitsluitend hemden en de erbij passende accessoires (dassen, pochettes enz..) loop ik altijd wel eens binnen. O.a. in Maasmechelen Village is er eentje die de goeie kwaliteit heeft en ook wel verschillende mouwlengtes zal hebben. De moeite om eens binnen te stappen.
Oorspronkelijk geplaatst door HasseltenaarBekijk bericht
PS. Met Shopping bedoel je toch niet Shopping Genk? Zijn daar nog kledingwinkels?
Nee, daar is inderdaad bijna niks te vinden buiten gepensioneerden die een koffie komen drinken. Ik bedoelde de shopping in Maasmechelen in de buurt van Village.
Nu denk ik wel dat je langere maten zal vinden als je even de grens over steekt (gezien de maten van onze noorderburen. Is er in Sittard niks, zo ver is dat ook niet hé.
En in Eindhoven moet er toch ook wel iets deftig te vinden zijn, maar dat is wellicht wat verder.
Nee, daar is inderdaad bijna niks te vinden buiten gepensioneerden die een koffie komen drinken. Ik bedoelde de shopping in Maasmechelen in de buurt van Village.
Nu denk ik wel dat je langere maten zal vinden als je even de grens over steekt (gezien de maten van onze noorderburen. Is er in Sittard niks, zo ver is dat ook niet hé.
En in Eindhoven moet er toch ook wel iets deftig te vinden zijn, maar dat is wellicht wat verder.
Zeker in Sittard.
Ben er vroeger regelmatig geweest.
Comment