Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ontvangstneming door werkgever van mijn opzegbrief

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ontvangstneming door werkgever van mijn opzegbrief

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    Niet geheel juist. In België zorgt de vakbond ook voor de uitbetaling van de werkloosheidsvergoeding van de aangesloten leden. Natuurlijk niet uit eigen kassa, maar betaald door de Belgische Staat. Voor het werk dat hiermee gepaard wordt, worden ze ruim vergoed met staatsgelden. Hoe meer werklozen, hoe meer de vakbonden verdienen.
    niet ruim en het is ook niet echt staatsgeld, maar het geld van de werknemers dat in de RSZ pot zit (gelieve dit niet zomaar met belastingen te verwarren). Ik heb in de ondernemingsraad gezeten van een gewestelijke afdeling van het ABVV en die vergoeding is maar net genoeg om mee te doen wat er moet gebeuren.

De juridische diensten werken volledig op lidgelden. De juridische dienst is een van onze duurste diensten. Daardoor moet men ofwel een half jaar lid zijn om ervan gebruik te kunnen maken of meteen het lidgeld van een half jaar betalen.
    The Knight That Says Ni...kon

Comment

Vandaag mijn ontslagbrief aangeboden aan mijn baas, tot mijn verbazing zonder probleem aangenomen, heb een ondertekend exemplaar in mijn bezit.

Voor alle zekerheid deze namiddag een exemplaar aangetekend verzonden, het zijn misschien zotte kosten, maar je weet maar nooit.

Alvast bedankt voor de vele reacties op het topic.

B.
      Als jij nie deel is van die probleem nie, wees deel van die oplossing. Nikon D70 18-70/ 70-300,Tamron 28-300, Lowepro tas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door buzzydriver Bekijk bericht
        Vandaag mijn ontslagbrief aangeboden aan mijn baas, tot mijn verbazing zonder probleem aangenomen, heb een ondertekend exemplaar in mijn bezit.

Voor alle zekerheid deze namiddag een exemplaar aangetekend verzonden, het zijn misschien zotte kosten, maar je weet maar nooit.

Alvast bedankt voor de vele reacties op het topic.

B.
        succes met je nieuwe job
        The Knight That Says Ni...kon

Comment

Brief gewoon afgeven en laten tekenen door werkgever of vervangende verantwoordelijke, zie...

"It is the photographer, not the camera, that is the instrument.".... Eve Arnolds

Comment

Working...
          X