Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ra, ra...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ra, ra...

    Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
    Ah? Ken ik dus niet. Een gat in mijn cultuur

    Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
    Wel jammer dat je nu alles verraden hebt.

    Oops

    Comment


    • #17
      Re: Ra, ra...

      Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
      Enkel indien je de stripfiguren kent kan je eventueel een link plaatsen ...
      Dat is ongetwijfeld waar...

      Comment


      • #18
        Re: Ra, ra...

        Helemaal niet ver gezocht. In 1 oogopslag herkende ik ze allemaal. En ik heb geen enkele strip gelezen. T'is gewoon een andere generatie

        Comment


        • #19
          Re: Ra, ra...

          Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
          Helemaal niet ver gezocht. In 1 oogopslag herkende ik ze allemaal. En ik heb geen enkele strip gelezen. T'is gewoon een andere generatie
          Dat denk ik dus ook, zal het vanavond eens aan mijn zoons laten zien. Waarschijnlijk herkennen die ze onmiddelijk. Reclame lijkt me ook op de jeugd gericht
          Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
          Our English website: www.kaichitravel.com
          Breng eens een bezoekje aan Siberie!

          Comment


          • #20
            Re: Ra, ra...

            Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
            Meen je dat nou?
            Ik ken wel al deze stripfiguren.....nu ik weet wordt het iets makkelijker en zie ik het wel. Maar als ik weer weg kijk en dan weer terug, herken ik eigenlijk maar weer 2 figuren. A&O en de B&E en voor de verdere rest Duplo van de Lego.

            Comment


            • #21
              Re: Ra, ra...

              Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
              Maar als ik weer weg kijk en dan weer terug, herken ik eigenlijk [...] en voor de verdere rest Duplo van de Lego.
              En zelfs dat niet. Dat is geen Duplo, hoor.

              En ik kan het weten, want ik speel er dagelijks mee.

              Comment


              • #22
                Re: Ra, ra...

                Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
                Dat denk ik dus ook, zal het vanavond eens aan mijn zoons laten zien. Waarschijnlijk herkennen die ze onmiddelijk. Reclame lijkt me ook op de jeugd gericht
                Allez, bedankt om me bij de jeugd te rekenen

                Maar de reclame op de jeugd gericht? Kom nou De reclame is eerder op de (groot)ouders gericht, niet op de jongeren die (nu) met Lego spelen.
                Want die stripfiguren zijn toch ook niet zo jong meer.
                Lucky Luke loopt al van 1946, de Smurfen van 1958 of 1959, Asterix idem, Donald Duck van de jaren '30 van vorige eeuw. Naar de Ninja Turtles keek mijn zoon (nu 26) graag naar toen hij klein was, de Simpsons ook. Bert en Ernie van de Sesamstraat, dat programma loopt van de jaren '70, denk ik. Southpark is ook al bijna 20 jaar oud ondertussen.

                Dat er nu Disney Channel en al die andere jongerenzenders zijn, maar toen wij nog jong waren (ahum) waren er al stripverhalen in boekvorm hoor.

                Moest de reclame echt op de jeugd zijn gericht ... zijn er geen recentere stripreeksen? En dan moet ik echt passen met raden wie is wie.

                Comment


                • #23
                  Re: Ra, ra...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                  En zelfs dat niet. Dat is geen Duplo, hoor.

                  En ik kan het weten, want ik speel er dagelijks mee.
                  Zag alleen de dikke blokken, dus ik dacht Duplo van Lego, maar er zitten inderdaad dunnere tussen of het zij allemaal dunne blokken. (ook niet zo belangrijk)

                  Maar hier net de proef op de som genomen.
                  Zoon van dertien komt binnen, laat hem het plaatje zien , vraag wat hij hier ziet en hij raffelt het hele rijtje stripfiguren af zonder na te denken.

                  Comment

                  Working...
                  X